Istället för vanlig rubrik – #spelhelg

Robot
Istället för vanlig rubrik – #spelhelg

Skräck och dödsrike för oss – hur ser helgplanerna ut för dig?

#spelhelg

Medlem

Smygstartat Silent Hill F. Helt ok än så länge, får se om det håller hela helgen.

Medlem

Silent Hill 5 (även känt som Metal Gear Solid 5)

tsm
Medlem

Spela klart Horizon forbidden west (60 timmar in) och sen blir det Claws of awaji

Denna helg fokuserar jag på att spela Mario + Rabbids: Kingdom Battle, Ninja Gaiden: Ragebound och Door Kickers: Action Squad.

Medlem

Tänkte prova icarus i helgen och om det är tråkigt blire nog ArmA 3 och Jotunslayer

Edit det vart diablo 4 och det var roligare än jag kom ihåg

Medlem

Blir helg tre med Borderlands 4... och lite nya säsongen i Diablo 3.

It's not a lake, it's an ocean

Svettigt. Jag är inne i fyra spel samtidigt nu. Men det blir fokus på Silent Hill f i helgen samt en del Sonic Racing CrossWorlds med barnen.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net
Min musikkanal: https://www.youtube.com/@DJ_Ruffles

Medlem

Lutar åt SWAT 4 för första gången på 20 år

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Star Dew Valley😎

Polytopia, som alltid. Kanske fortsätter med Earthbound, också. Men främst vill jag nog kolla lite film om det finns tid över!

Skärmdumpsmästare

Jag har jättekul med Megabonk. Det var en positiv överraskning, för jag brukar inte gilla den genren av spel.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

det är forza 5 och borderlands 3 nu, värmer upp!

signatur

//monster

Redaktör
Skrivet av Managor:

Lutar åt SWAT 4 för första gången på 20 år

Vi har en finsmakare i lokalen!

signatur
Medlem

Spelade ut Dying Light The Beast ikväll , imorgon startar jag Silent Hill F

Edit ;Ack vilket skräp Silent Hill f är, tycker jag

Medlem

Jag håller på med Death Stranding just nu, och den här gången ska jag fan i mig klara spelet innan jag börjar spela något annat. Jag har på känn att Death Stranding 2 till PC är på G

Medlem

Blir till att läsa ut senaste Stephen King boken jag köpte😀

Medlem

Dying Light: The Beast, Silent Hill F och Borderlands 4 ska jag lira i helgen

signatur

In Flames We Trust

Medlem

Jag har redan 20 timmar i Hades 2. Sänd hjälp (och moon dust).

signatur

Real yakuza use a gamepad.

Medlem

Resident Evil 4!! Och FC 26

Medlem

Första Death Stranding på PC. Testade det strax efter det släpptes men fastnade inte alls (men gav det nog bara inte tillräckligt med tid) Nu är jag över 40 timmar in och älskar det

signatur

Nothing is Power without Control

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Jag håller på med Death Stranding just nu, och den här gången ska jag fan i mig klara spelet innan jag börjar spela något annat. Jag har på känn att Death Stranding 2 till PC är på G

Samma här som jag skrivit. Och klart det kommer till PC, frågan är ju bara om det tar ett år eller kanske mindre (vill då minnas att det inte tog så långt tid innan Stellar Blade släpptes även till PC)
Edit: Eller jo det tog tid såg jag, släpptes i april 2024 sedan till PC i juni i år.

signatur

Medlem

Fortsatt lite i Star wars outlaws. Närmar mig End game.. börjar bli lite ”utbränd” på det men ska fortsätta. Tycker att det roligaste är att infiltrera baser.
Är ganska ofta så i ubisofts spel. I både Avatar och far cry serien är det oftast baserna som är roligast

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

Fortsatt lite i Star wars outlaws. Närmar mig End game.. börjar bli lite ”utbränd” på det men ska fortsätta. Tycker att det roligaste är att infiltrera baser.
Är ganska ofta så i ubisofts spel. I både Avatar och far cry serien är det oftast baserna som är roligast

Apropå Avatar så kommer det ett DLC i december ifall det kan vara av intresse, såg denna för nån dag sen.

signatur

Är nära slutet i ett spel som heter " Megabonk ". Jag skulle kunna förklara det. Men jag vill inte paja folks överraskningar. Men jag skulle absolut säga 4 / 5. RÄtt orginellt spel.

Slaget: Team FZ
Skrivet av Köttarbjörnen:

Är nära slutet i ett spel som heter " Megabonk ". Jag skulle kunna förklara det. Men jag vill inte paja folks överraskningar. Men jag skulle absolut säga 4 / 5. RÄtt orginellt spel.

Det är Vampire Survivors + Risk of Rain 2, skulle väl inte kalla det originellt direkt. ;P Men säkert en smart idé.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Blev klar med Avowed , helt ok RPG spel faktiskt. Annars blir det lite online matcher i Forza Horizon 3

Skrivet av Fezk:

Det är Vampire Survivors + Risk of Rain 2, skulle väl inte kalla det originellt direkt. ;P Men säkert en smart idé.

Alltså jag är redan less på spelet, det blev otroligt enformigt och stelt som Vampire Survivors. Jag har inte kört ett så enformigt spel sen final fantasy 16.

1
Skriv svar