Silent Hill f
Vet inte hur du kan säga det när Homecoming och Downpour existerar
Dom hade sina ljuspunkter dom också.
Jag är bara någon timme in än, så det är för tidigt att lägga ett omdöme. Men jag gillar det så långt. Striderna är vad de är, och eftersom det verkar bli mer av den varan mot slutet av spelet är det möjligt att jag kommer ledsna lite. Atmosfären är på topp, dock, och settingen fungerar. Detta är stabilt survival horror, helt klart. Lika bra som remaken av SH2 tycker jag dock inte att det är. Det höll mig klistrad från första stund.
Dom hade sina ljuspunkter dom också.
Fortfarande sämre än alla andra i serien
Jag klarade ut det för första gången igår. Stundtals irriterande med striderna, men efter ett tag klickade det (iykyk) och ser fram emot de kommande rundorna Det var redan en del saker som ändrades i första cutscenen i spelet i NG+ så det känns lovande (jag älskade de mångfacetterade sluten i Nier t.ex.) So far 3,5/5, som kan klättra mer!
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 100 x 2
VR: Meta Quest 3 + VR Air Bridge
Fortfarande sämre än alla andra i serien
Sämre än 4an? Känns som en smaksak.
Ibland när det snöar eller är dimma utanför fönstret så får jag lite Silent Hill vibbar.
I vilket land tycker du att nästa Silent Hill ska utspelas?
I Leif och Billys hemtrakter, dimman är väldigt tät där har jag hört ☺️
Sämre än 4an? Känns som en smaksak.
tror aldrig jag har hört nån säga att 4:an är dålig. medioker är den. men den är verkligen inte dåliga. eller allafall inte lika dålig som Downpour