"Djupdyk" i framtidens Halo-spel i oktober

Robot
"Djupdyk" i framtidens Halo-spel i oktober

Halo, is it me you're looking for?

#halo, #halo-studios

Releasehästryttare

Dags att bli hypad igen för att sedan bli besviken ..

Medlem

Tyckte Halo Infinte var jättekul. är hype för nästa spel

signatur

DEI och Woke är en Dogwhistle för bigots och facister

Medlem

Halo Infinite var riktigt bra men tyckte det var lite för cleant på något sätt hoppas nya Halo har den här lite mer råa designen som Reach hade

Medlem

Kampanjen i Halo Infinite var och är kanon. Helt klart den bästa kampanjen sedan Halo två, särskilt i co-op.

Multiplayern var okej vid launch, fast bättre alternativ fanns och satsningen på Halos battlepass kändes ofta blek och med tråkiga upplåsbara items. Multiplayern har dock stadigt blivit bättre och roligare även om jag saknar dashen som gav femmans multiplayer en välbehövlig dynamik till ens egna movement vs snipers. Dashen finns kvar men som en av flera abilities.

Blir att ge sig på Infinites motsvarighet till LASO Master med ett på fps-spel allt duktigare äldsta barn. ^^

Vi ser fram emot 24:e oktober.

Medlem
Skrivet av Devan:

Dags att bli hypad igen för att sedan bli besviken ..

https://bloggar.aftonbladet.se/hardrocksbloggen/files/2013/06...

Tråkigt att bara se lågmält på kommande spelsläpp. Jag tycker BF6 har bevisat att hypen kan vara äkta med tanke på hur bra feedback det har fått. Våga vara optimist!

Medlem

Inte särskilt hypad efter mellanmjölken som var Halo Infinite.

Medlem

Halo har gjort sitt. Gå vidare tack

Medlem

Som någon som har lagt tusentals timmar i Halo... jag har noll förtroende för detta. Blir gärna glatt överraskad, men Microsoft tycks ha förlorat förmågan att leverera.

signatur

Real yakuza use a gamepad.

Medlem

Infinite kändes rätt polerat och mp levererade. Problemet är att man jämför med 4an & 5an. Det var inte ens i närheten av 2ans, 3ans eller Reach's kvalitet. Men låt oss hoppas på det bästa!!! Det är dags för ett nytt mästerverk!

Medlem
Skrivet av AELDSTAR:

Kampanjen i Halo Infinite var och är kanon. Helt klart den bästa kampanjen sedan Halo två, särskilt i co-op.

Multiplayern var okej vid launch, fast bättre alternativ fanns och satsningen på Halos battlepass kändes ofta blek och med tråkiga upplåsbara items. Multiplayern har dock stadigt blivit bättre och roligare även om jag saknar dashen som gav femmans multiplayer en välbehövlig dynamik till ens egna movement vs snipers. Dashen finns kvar men som en av flera abilities.

Blir att ge sig på Infinites motsvarighet till LASO Master med ett på fps-spel allt duktigare äldsta barn. ^^

Vi ser fram emot 24:e oktober.

Kan bara hålla med kanon kampanj, gillade faktiskt open-world designen. Synd att inga kampanj dlc släpptes. Ser fram emot 24 okt.

Medlem

Hoppas verkligen de lägger fullt fokus på multiplayer och löser så att halo är det de en gång var!

Medlem

Halo kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Även om jag inte längre pangar på i multiplayer så är jag alltid redo för mer Halo.

Troll – skulle jag?!

Bytet till UE kan varit det sämsta val dom gjort eftersom dom inte kommer kunna optimera det.

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Halo är en av favoriterna och spelhistoria som pågår. Självklart ska vi vara taggade! Jag spelar Halo Flashpoint medan jag väntar! (Googla om du är nyfiken)

1
Skriv svar