Rösta – Hetaste spelen i oktober!

Robot
Rösta – Hetaste spelen i oktober!

Ghost of Yōtei, Battlefield 6 och mycket mer. Vad ser du mest fram emot i oktober?

#månadens-hetaste, #releaselistan

Medlem

För att vara en Oktober månad så känns det rätt meh. Det är ju nu de stora kanonerna borde släppas.

Slaget: Team FZ

Battlefield 6 och Arc Raiders är dom två hetaste.

Spelade demot av Ball x Pit, var ganska intressant, så fick bli en röst på det också. Kändes som ett "bara en runda till"-spel man kan lira ett tag, tills man tröttnar då.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Releasehästryttare

Lägg till:

Escape Simulator 2

Dying Breed

DAIMON BLADES

Tack!

Medlem

Pökémon!

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Skribent

Dispatch ser intressant ut och jag hade helt missat att det släpps den här månaden. Vilken bonus! Förutom det så lockar Keeper, Simon the Sorcerer och The Outer Worlds 2. Kanske hoppar jag på Battlefield 6-tåget också. Kan bli svettigt att hinna med allt.

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Ghost of Yôtei och Arc Raiders för mig. Ytterst tveksamt om det blir nåt av de på release ändå dock. Har inte ens köpt Death Stranding 2 från i juni än^^.

Bye Sweet Carol & Dragon Quest 1+2!

Ser verkligen fram emot hur de finslipat DQ1 med massa nytt content och att få ytterligare en spelbar karaktär i DQ2!

Testpilot

Super Mario och Dragon Quest, gammal skåpmat men smakar nog bra ändå. Däremot inget jag kommer köpa direkt troligen. Skönt med en lugnare månad.

Medlem

Ghost of Yōtei och Battlefield 6 är väl de 2 självklara.

Medlem

Super Mario Galaxy 2, som jag aldrig fått nöjet att spela

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag minns att jag såhär års förra året sa att Dragon Age: Veilguard var det mest intressanta släppet. Inte för att det var så lovande, utan för förundran man kände inför om det skulle bli fågel eller fisk med vetskapen om att fanbasen skulle gå bananas oavsett.

Nu är det Bloodlines 2 som befinner sig i samma position. Och därmed är det även det givna svaret.

Medlem

Jag blir genast påmind om hur illa jag tycker om early access. Vill verkligen köpa Moonlighter 2 men kommer gott att få vänta något år till på att den färdiga versionen kommer ut. Så för mig är det helt värdelöst att veta att early access versionen släpps nu......

Medlem

Ghost of Yotei är nog det enda jag ser fram emot faktiskt. ⛩️

Medlem

Farthest Frontier släpps också i skarp version i Oktober!

signatur

Burn in the light.

Releasehästryttare
Skrivet av Sebastian Lind:

Bye Sweet Carol & Dragon Quest 1+2!

Ser verkligen fram emot hur de finslipat DQ1 med massa nytt content och att få ytterligare en spelbar karaktär i DQ2!

Förvånad att vi bara är 3 som väntar på Bye Sweet Carole.

Skrivet av Devan:

Förvånad att vi bara är 3 som väntar på Bye Sweet Carole.

Det är väl tyvärr ett spel som gått lite under radarn... Men det ser lovande ut!

Medlem

Fram tills nyligen var det Battlefield 6 och Arc Raiders. Sen blev EA uppköpta av Saudiarabien och Trumps svärson, så nu är det bara Arc Raiders. Jag totalbojkottar EA

Medlem

Ghost of Yōtei finns inte på pc såå not on my list men the outer worlds 2 och vampire: the masquerade bloodlines 2 men yeaaa baby \m/

signatur

Hail to the king, Baby!

1
Skriv svar