Diskutera – Vilket snittbetyg får Battlefield 6?
70-80 skulle jag nog säga. Även om man kommer prisa spelet för att vara optimerat, bra grafik, bra ljud och bra multiplayer så tror jag singleplayern kommer dra ner betyget ganska mycket.
CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D 4.7 GHz 104MB | GPU: Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti 16GB Windforce OC SFF | PSU: Kolink Regulator 850W ATX 3.0 | RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | MOBO: MSI X670E GAMING PLUS WIFI
Kampanjen har fått rätt mycket kritik. Fast folk verkade ju tycka att BF6 betan var Half-life 3 så det blir svårt
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
86
| Z790 Formula | 14900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00 | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck | Simagic Alpha U |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn
Tror 4/5 eller 8/10 det går tillbaka till rötterna rätt mycket även om jag är ganska orolig för att det kommer vara mycket gimmicks som mest är irriterande och gör vehicles obalanserade. I betan hade tanks begränsade attachments så de var roliga för man kunde som infanteri ha ihjäl dem om man var smart och flankade.
Sedan BF1 så måste tankföraren vara halvt hjärndöd för att man ska kunna förgöra en tank. Jag tycker innerligt att en solo spelare med anti-tank grejer alltid ska ha en chans att döda en tank med fullt HP.
De måste sätta kartorna. Vill man små tighta kartor enbart för infantry kan man dra och spela cod.
Håller med 100%,
Även dom "stora" kartorna dom visat är ändå inte så stor som man hoppats på...
Mirak Valley med 5 "flaggor" i Conquest, medelstor.
OP Firestorm har dom minskat ner lite från BF3/BF4...
Resten är medel till små kartor.
Håller med 100%,
Även dom "stora" kartorna dom visat är ändå inte så stor som man hoppats på...
Mirak Valley med 5 "flaggor" i Conquest, medelstor.
OP Firestorm har dom minskat ner lite från BF3/BF4...
Resten är medel till små kartor.
Är det jag är rädd för också...
Ducati Streetfighter 848
9800X3D/Radeon 9070
högt blir det absolut, inte perfekt men en 85-92 eller nått.
Själv kommer jag inte köpa det då jag tycker det är för dyrt för den tiden jag kommer spela spelet när jag har Star citizen som jag alltid kör mer eller mindre, men kommer väl skaffa spelet lite senare så fort det blir lite billigare så kan man använda det och köra lite matcher här och där med polare.
Multiplayermässigt tror jag det blir ett 10/10, det är bra optimerat, bra innehåll vad gäller vapen och möjligheterna med Portal. Mängden små kartor kan möjligtvis dra ner lite.
Återstår att se hur singleplayer delen är, det verkar lite oroande utefter vad man hört online så ev 1-2 minuspoäng där.
Så slutligen kanske en stark 8 eller 9/10
Omöjligt bättre än 6/10, betan imponerade inte.
Du måste vara full, lätt 9/10.