I helgen spelar vi [censur] – vad spelar du?

Robot
I helgen spelar vi [censur] – vad spelar du?

En helg med Yōtei, Hades 2, [censur], för att inte tala om [censur].

#spelhelg

Medlem

X4. Titta på när mina två första miners håvar in pengar åt mig.

signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Ghost of Yōtei, Silent Hill f och Super Mario Galaxy 1 och 2. Stormen kommer lägligt.

Medlem

Försöker ta mig igenom expansionen "Shivering isles" till The elder scrolls Oblivion remastered, men börjar tro att vissa quests är buggade då de inte går att slutföra. Funderar därför på att ta till fusk snart för att komma förbi det, men behöver då köra modden achivement enabler.

Blev sugen på att testa titan quest 2 nu när första stora patchen släppts.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

tsm
Medlem

Tänkte inleda nu med en lugn flygtur i Flight Simulator 24 samtidigt som jag lyssnar på reprisen av Fragzone-fredag, och sen fortsätta på Unknown 9 awakening och Ty the tasmanian tiger

Medlem

Lost Epoch och kanske lite Diablo 2 😁

Medlem

Silent Hill f

Skägg.
10 Chambers

Megabonk och Cloverpit, samt demot till Powerwash Simulator 2!

signatur

Street Fighter II med grabbarna! Kanske blir några vändor lofi ping pong också!

Medlem

Jag och min man ska co-opa Borderlands 4.

Medlem

Är så sugen på att spela.. men vet inte alls vad jag vill spela.. så vin och hockey står på schemat för kvällen

Ghost of Yotei! Hann med ca 1.5 timme denna morgon och det känn otroligt lovande!

Medlem

Trails in the sky 1st chapter remakeen (PS5). Sedan får vi se!

Medlem

Jag står emot uppmaningen (eller sparar åtminstone innan) i Look Outside. Fullt med härligt groteska monster i Lovecraft-anda.

It's not a lake, it's an ocean

Fortsätter med Silent Hill f och Sonic Racing: Crossworlds.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net
Min musikkanal: https://www.youtube.com/@DJ_Ruffles

Skärmdumpsmästare
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Megabonk är så sjukt kul och vanebildande.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Lost Epoch och kanske lite Diablo 2 😁

Ah Diablo 2 😊 Häromdagen fick jag för mig att prova Diablo 4 igen, nyaste spelet i serien med najs grafik. Vilket sen ledde till att jag installerade Diablo 3. Som senare fick mig att installera Diablo 2... Som efter lite spelande fick mig att installera Diablo 1 med en mod så det slutade med att jag blev sittande och spela det 😅

signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Denna helg kommer jag att fortsätta spela Mario + Rabbids: Kingdom Battle och Hollow Knight: Silksong och sedan ska jag även påbörja fullversionen av Digimon Story: Time Stranger.
Glömde nämna att det även är Smash-gathering med kompisgänget imorgon.

Medlem

Med mitt nya GPU och CPU så har jag uppgraderat till MSFS2024.

Mig kommer man finna bland digitala luftvägar någonstans i Europa flygande en Airbus A32X.

Kommer nog även dra i en spak i Cloverpit. Big numbers go Brrrrrrrrr.

Medlem

Nu när hösten är här så är det som vanligt dags för skräckspel. Helgen ägnas åt RE2 (orginalet) och Visage

Medlem

Att ni skriver "censurerat" får en att undra om det är så spelet heter, eller om det är någon snuskig titel, eller kanske ett spel ni inte får säga att ni spelar för det är hemligt?

Medlem

Blir Ghost of Yōtei och eventuellt lite Pubg.

Skärmdumpsmästare

Fortsätter med Riftbreakers men kanske hinner starta upp Bannerlords eller rentav köpa Hades 2.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Pallrade mig igenom Silksong i veckan och tänkte ta mig an Hades 2 men märkte någon timme in att jag kände mig lite slutkörd. Det får nog bli spelpaus någon vecka eller två, alternativt något väldigt chill/oseriöst.

Megabonk kanske är värt ett försök

Medlem

The Last of Us Part 2 och Cyberpunk 2077.

Medlem

jag har spelat en del av ettan. Tyckte mycvket om det. Nu har jag köpt Death Stranding 2 på Tradera av en kille som bjöd på frakten. Ska jag spelat det? Han typ lät som att jag köpte ett av de bästa spelen i vår industri.

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Det blir lite brädspel i skenet av stearinljus imorgon om vi ska tro vädergudarna. Har de fel så blir det att fortsätta med ghost of tsushima (ja, jag ligger ett spel efter).

Medlem

Fortfarande inte färdig med Hollow Knight: Silksong. För tillfället så är det bossen Skarrsinger Karmelita som ger mig problem.

Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Såg precis Megabonk - vilket namn! - och blev lockad! Intryck? Röjigt?

Medlem

tänkte slutföra witcher 3 (inte på en helg, utan minst 100-200 timmar) efter 10 års väntan på grafik som ser bra ut flyter. 29 timmar in.

signatur

//monster

12
Skriv svar