Uppdaterat Red Dead 2 "existerar", enligt känd läcka

Robot
Uppdaterat Red Dead 2 "existerar", enligt känd läcka

Spekuleras i fräscha versioner till PS5, Xbox Series och Switch 2.

#red-dead-redemption-2

Medlem

RDR 2 var skitsnyggt redan till förra generationen. Hade inte haft något behov av att köpa det på nytt för lite upphottad grafik. Ge oss en trea istället!

Eller Bully 2.

Medlem

60 FPS händer äntligen?

Först med en sån patch kommer jag gå tillbaka och försöka klara RDR2. Senast tröttnade jag.

Medlem

Har stavningskontrollen gått på semester idag?

signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Säljer spelet fortfarande? Isf lär det dröja ett tag till innan det kommer ngn version till current gen..

Releasehästryttare
Skrivet av Dunder:

Alla här har väl spelat klassiska Red Read 2!?

Medlem
Skrivet av bluebird:

60 FPS händer äntligen?

Först med en sån patch kommer jag gå tillbaka och försöka klara RDR2. Senast tröttnade jag.

stabila (kanske) 30 FPS med bättre än förut grafik är nog vad som kommer erbjudas..

Redaktör
Skrivet av Dunder:

Skrivet av Devan:

Alla här har väl spelat klassiska Red Read 2!?

Sladdriga måndagsfingrar... (eller om det är hjärnan som sladdrar). Tack, fixat.

signatur
RmK
Medlem

Har väntat länge på en 60fps patch till PS5, hade gjort det värt med ett återbesök

Ah, klassikern! Gör ett hyfsat troligt antagande om något som möjligtvis kommer hända:

Det händer --> TITTA, vad var det jag sa! Jag är en "insider", jag vet saker!

Det händer inte --> a) folk glömmer bort att hålla personen accountable

ELLER

b) mina källor säger nu att det blev ändrade planer, sånt händer i branschen

Det räcker med att ha en lyckträff eller två sen är man "insider", för så jobbar vi i spelvärlden

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Ah, klassikern! Gör ett hyfsat troligt antagande om något som möjligtvis kommer hända:

ELLER

Det räcker med att ha en lyckträff eller två sen är man "insider", för så jobbar vi i spelvärlden

Det är som med meteorologer. Gissa rätt ett par gånger om året så har man jobbet 👍

signatur

PSN: Oakborn86

Redaktör
Skrivet av Sebastian Lind:

ELLER

Oavsett så har den här insidern rätt hög träffsäkerhet för vissa förutsägelser:
- Doom: The Dark Ages-releasen
- Oblivion Remastered-datumet
- Sa att ett State of Play skulle komma i februari i år
- Förutsåg ett snart Nintendo Direct-event för nåt år sen

Men ja, en del slänger ur sig vaga förutsägelser där ingen reagerar om det inte blir så, men där ära kan kammas hem om det stämmer. Tycker Jeff Grubb, Kotaku och Jason Schreier är lite så ibland.

signatur
Geeks Gaming
Skrivet av OAKTHYR:

Det är som med meteorologer. Gissa rätt ett par gånger om året så har man jobbet 👍

Äh, man kör väl ”50% chans för uppehåll” 😁

OnT: känns inte som att man jobbar stenhårt med det men 60fps på konsoler känns ju viktigt

Skrivet av Tomas Helenius:

Oavsett så har den här insidern rätt hög träffsäkerhet för vissa förutsägelser:
- Doom: The Dark Ages-releasen
- Oblivion Remastered-datumet
- Sa att ett State of Play skulle komma i februari i år
- Förutsåg ett snart Nintendo Direct-event för nåt år sen

Men ja, en del slänger ur sig vaga förutsägelser där ingen reagerar om det inte blir så, men där ära kan kammas hem om det stämmer. Tycker Jeff Grubb, Kotaku och Jason Schreier är lite så ibland.

Haha, var inte meningen att låta dryg utan skojade mest. Men tycker onekligen att det är lite underhållande vilket utrymme de här "insiders" får. Menar då inte specifikt på FZ utan i spelbranschen i allmänhet. Men han kanske är en av de få "good ones"!

1
Skriv svar