Diskutera – Bästa FPS-kampanjen är...

Medlem

Inte spelat många men bland de få sticker perfect darks kampanj ut som extra mysig

Medlem

Half-Life 1 & 2
Deus Ex
Bioshock 1

Medlem

Inget är hårdare än Quake. Eller mer skrämmande. Trent Reznor ville göra soundtracket så ondskefullt och skrämmande som möjligt. Det har varit kul, sa han. Vi har också kul när vi spelar det.

Medlem

Räknas Alien Isolation så är det det.
Annars Brothers in Arms Road to Hill 30.

Medlem

Titanfall 2
Operation Flashpoint: Cold War Crisis
Call of Duty: Modern Warfare

Medlem

Första NOLF var magiskt på så många sätt och vis men Half Life-spelen är förstås klassiker av rang.

Medlem

Borderlands 2

Skärmdumpsmästare

Titanfall 2 samt första Call of Duty och sedan Modern Warfare.

Sedan fanns det ett lite mer crazy spel där man sparkade fiender och samlade ihop combos och liknande, det var kul!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Första NOLF och första FEAR.

Geeks Gaming
Skrivet av svartlock:

Jag håller det första Call of Duty jävligt högt.
Satan vad jag gillade single player där.

Blev faktiskt klar med en ny genomspelning för någon dag sedan. Precis hoppat på UO. Håller fortfarande fruktansvärt bra. Till skillnad från Mohaa som tyvärr åldrats väldigt dåligt.

signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D 4.7 GHz 104MB | GPU: Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti 16GB Windforce OC SFF | PSU: Kolink Regulator 850W ATX 3.0 | RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | MOBO: MSI X670E GAMING PLUS WIFI

Slaget: Team FZ
Skrivet av Johan Lorentzon:

Titanfall 2 är grymt och sen skulle jag i samma mening vilja nämna Singularity. Skulle till och med vilja påstå att Titanfall 2 har moment där de lånat lite får Singularity.

Singularity har jag lirat igenom ganska nyligen, fantastiskt stämningsfullt och på många sätt ett riktigt grymt spel. Det kom ut i eran av halvdana PC-portar med minimala inställningsmöjligheter och hamnade helt klart i skymundan av mp-vågen som följde efter cod4, mw2.

Tror även det var Raven Softwares sista egna spel om jag inte minns fel Det enda jag inte gillar är ett par skottgalleri mot människor som är lite överdrivet, annars är spelet väldigt mysigt och lite halvskräckigt med ganska god takt mellan divserse moment. Spelet ska avnjutas metodiskt och atmosfäriskt, lyssna på projektioner, inspelningar och annat. Om man spelar alla sp-spel som q3-arena är det inget man bör bemöda sig med.

Medlem
Skrivet av Workout51:

Titanfall 2 kampanjen verkar man ha missat. Kanske blir ett köp

Lätt värt otroligt bra kampanj.

MP var jäkligt beroendeframkallande körde typ 700h. Spelet mosades tyvärr av att ha release precis mellan battlefield 1 och CoD det året...

Men fick ett ordentligt uppsving tack vare apex legends. Vet inte hur det är nu. Men ett köp på rea enkom för kampanjen är definitivt rekommenderat!

signatur

Ducati Streetfighter 848

9800X3D/Radeon 9070

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Titanfall 2 samt första Call of Duty och sedan Modern Warfare.

Sedan fanns det ett lite mer crazy spel där man sparkade fiender och samlade ihop combos och liknande, det var kul!

Bulletstorm?

signatur

Ducati Streetfighter 848

9800X3D/Radeon 9070

Medlem

Inget nämnt Metro: Exodus..

Tok-gillade första Crysis när det begav sig.

Escape from Butcher Bay om det faller in i samma kategori.

Prey (2017) som redan är nämnt är sjukt underskattat!

Men till syvende og sist så är det förmodligen Titanfall 2 när den väl kom igång!!

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Killzone 2.

signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Spec Ops: The Line.
Magiskt.

Medlem

Gameplay mässigt så är det nog Quake 1 min favorit.

Med fokus på atmosfär och story blir det Half-life 1.

Bäst musik hittar man i Quake 2.

Bästa multiplayer delen Quake 3. Musiken är även bra här.

Jag hade gärna sett att Quake 3 fick ett lika bra singelplayer läge som Quake1 och 2.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Läste nu att det stod ”FPS-kampanjen” så jag tar tillbaka Apex legends. Roligt spel men någon traditionell kampanj har det ju inte.

Medlem

Goldeneye är nog den kampanj jag lirat mest.

Medlem

Duke Nukem 3D

Skärmdumpsmästare
Skrivet av CliQue-SinneD:

Bulletstorm?

Tack, mycket riktigt!

Vettetusan om det egentligen var bra men det har satt sig på minnet så måste vara något skäl till att jag kommer ihåg det!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Bioshock. Jag hade kul med Singularity också. Och Wolfenstein The New Order.

signatur

I don't necessarily agree with everything I think.

12
Skriv svar