Nytt Age of Empires i Unreal Engine 5? Platsannons skvallrar
Start the game already
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Kan ändå bli bra ifall dem utgår från unreal 5.7 eller senare.
Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2
Ja 4an tilltalade mig inte alls. Gör om gör rätt
Samma här. Hoppas på en uppföljare utan färgstarka färger och tecknade-looken.
Finns potential i genren om de tar till sig lärdomarna från andra spel och sedan använder den nya tekniken.
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Samma här. Hoppas på en uppföljare utan färgstarka färger och tecknade-looken.
Finns potential i genren om de tar till sig lärdomarna från andra spel och sedan använder den nya tekniken.
Ja, alltså designvalet framförallt på de jävla nerf-vapnen gubbarna sprang runt med gjorde mig tokig.
Ad hoc addendum
Lite kul detalj med AoE2.
Sandy Peterson var en av de viktigare personerna som jobbade på AoEII.
Vilket är helt galet för han jobbade ju även på Doom och Quake... och dessutom skrev rollspelet Call of Chtuhulu. Vilket är ett av de största själen att folk känner till tentakelmonstret och har bidragit till att kosmisk fasa är så stort nu