Vi söker reservsoldater till Battlefield 6: Slaget

Robot
Vi söker reservsoldater till Battlefield 6: Slaget

Kommer vara en ära att slås för FZ:s heder och goda namn på söndag.

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem

Ni skulle kört slaget på den där båten.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör
Skrivet av Hipshot:

Ni skulle kört slaget på den där båten.

Brukar väl vara en annan sorts slag på (edit: vissa av) de båtarna.

signatur
Releasehästryttare
Skrivet av Tomas Helenius:

Brukar väl vara en annan sorts slag på de båtarna.

Fyllesl...

Medlem

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Slaget: Team FZ

Jag tänkte lira på söndag, dock är känns det som jag kan vara lagets svagaste länk men jag ska göra mitt bästa!

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag tänkte lira på söndag, dock är känns det som jag kan vara lagets svagaste länk men jag ska göra mitt bästa!

Du kan prova den där Sun Tzu-taktiken "Framstå som svag när du är stark, och stark när du är svag"

Skärmdumpsmästare
Skrivet av Nemo:

Du kan prova den där Sun Tzu-taktiken "Framstå som svag när du är stark, och stark när du är svag"

Eller som jag; framstå som svag när jag är svag

Skrivet av Broshimitsu:

Eller som jag; framstå som svag när jag är svag

Tips: Framstå som stark när du tagit dig en (stor)stark.

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem

Kommer det någon review på Battlefield 6? För oss som är osäker på om man ska köpa, vänta eller låta bli helt?

Edit: Läste nu att det kommer senare.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Redaktör
Skrivet av lonian:

Kommer det någon review på Battlefield 6? För oss som är osäker på om man ska köpa, vänta eller låta bli helt?

Edit: Läste nu att det kommer senare.

Det är på g. Gissar tisdag eller onsdag.

signatur
1
Skriv svar