Ny video från Bad Company 2

Robot
Medlem
Ny video från Bad Company 2

Verkar väldigt intressant detta med squad lägena.

Medlem

Säkert Köp. Undrar vad den andra Squad spelläge kommer att bli ?

Medlem

kan det inte bli Mars nu!?


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

Geee mig detta spel! Har spelat det på ps3an hos vänner och det är ju såååååå bra.

Medlem

Squad based mode nr 2 gissning: co-op campaign eller liknande?

Har alltid velat ha deathmatch till BF, så nu är jag riktigt nöjd då vi är sällan fler än fyra

Det här blir nog GOTY 2010 för min del!

Medlem

Det verkar nästan för bra, jag hoppas bara att spelkänslan blir bra
Jag lämnade in Bad Company för att det kändes så galet oprecist i jämförelse med Call of Duty och Rainbow Six Vegas..

Medlem

Betan var skitbra och det blir bara bättre och bättre, snacka om spelberoende ... ge mej mars nu som sagt!

Medlem

Det rycker verkligen i avtryckarfingret när man ser detta...


signatur

/MJ

Medlem

Det blir en fin present till mig själv! fyller år dagen innan, Hurra Hurra till mig!;):up:

Medlem

Jag har lite tid då att spela igenom några andra spel innan detta kommer. Verkar riktigt kul och bra att de även satsar på SP.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Steam release?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Å herregud finns ju inget bättre än detta.. ge mig nu!!

Medlem

Fyller år 2 dagar efter release! Redan önskat mig att flickvännen.

Medlem

Redan bokat, förhoppningsvis blir man inte besviken.

Medlem

Ett köp första dagen helt klart Har spelat betan på PS3 å de är riktigt bra, fast det bler såklart ett köp till PC

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Det verkar nästan för bra, jag hoppas bara att spelkänslan blir bra
Jag lämnade in Bad Company för att det kändes så galet oprecist i jämförelse med Call of Duty och Rainbow Six Vegas..

Håller med, även fast jag spelat och gillar BF mycket så har man alltid fastställt hur "oprecist" som du säger det, spelet är. Det är något med vapenlkänslan och hur man träffar andra som inte alltid är på topp. Detta ser dock som vanligt grymt ut på alla sätt

Medlem

Blir bara mer och mer sugen på detta för var dag. Är det värt att införskaffa ettan för 199kr? Är det fortfarande någon som spelar det?

Medlem

skulle det inte komma ett multiplayer demo till psn och xbox live i januari ?

Medlem

Betan tog ju just slut, kommer nog ta ett tag innan det går ut som demo.

Kul att han antydde lite om singleplayer, men jag reserverar mig för att kampanjen kommer att vara dum och putslustig som premissen i BC1.
Ge mig internationell specops-action med politiska undertoner plz.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

yes yes yes yes !!!!!!!!!

Medlem

Gordon verkar vara väldigt pigg :]

Medlem
Medlem

Hoppas dem gör CTF eller Headquarters med squads, de skulle va lite roligare än att man bara dödar och antagligen campar väldigt mycket hela tiden

Medlem

Gissar på nån form av coop, är ju ganska poppis med "swarm" lägen där man krigar mot svårare och svårare fiender för att få poäng.

Men vill ha coop i deras singleplayer kampanj, jag menar Bad Company 1 var ju som gjort för coop...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag är mer övertygad nu än någonsin om att spelet kommer att bli en dundersuccé. Ge mig beta, nu!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ge mig prone!!! Och mer gore effekter!!!

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Fyller år 2 dagar efter release! Redan önskat mig att flickvännen.

Vill du avsluta meningen eller ska vi bara anta att det var inte (tv)spel det gällde??

Medlem

Kommer bli riktigt trevligt det här! Har testat PS3-betan och längtar till det kommer till PC så att man kan spela "på riktigt".

Medlem

Smart av dem att låta oss gissa vad de ska hitta på härnäst, även kallat "förslagsbank" när de inte kommer på något nytt själva.

Men CTF vore skoj!

BTW, har jag missat något? Varför skriker så många efter prone? Kan man inte lägga sig i spelet eller?


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

12
Skriv svar