Missa inte Bad Company 2-betan!

Robot
Medlem
Missa inte Bad Company 2-betan!

/me Håller tummarna

Medlem

borde inte gå att begränsa detta till dom som äger en ps3?

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

borde inte gå att begränsa detta till dom som äger en ps3?

De flesta är nog ärliga om nu någon snor en nyckel som inte äger en ps3 är det väl inte hela världen.. dem gjorde det ju rättvist nu med lottning istället för först till kvarn.

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

borde inte gå att begränsa detta till dom som äger en ps3?

Men förhelvete, kan folk sluta säga detta tusen gånger om i dessa trådar.

Hur ser ni att det är genomförbart när man bara kan fylla i att man har en ps3a i sin profil och skriva dit en fake PSN tag om det skulle gå så långt.

Ska FZ sitta och skicka meddelanden till alla dessa PSN tags för att kontrollera att de existerar eller?

Ni kan börja jobba inom kommunen eller nåt där man aldrig fråga sig själv först om det är genomförbart och funderar innan man säger något eller genomför idèen.

Medlem

Är med i lottningen men fick just en nyckel av EA sverige, fick tydligen en nyckel där i en utlottning.
Vinner jag en nyckel här på FZ så skänker jag gärna bort den till nån villig själ ,P


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

_78
Medlem

Fick nyss en nyckel ifrån EA jag med, men känner inte till att jag är med i någon annan lottning än FZ:s ?


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem

Fick en med. kanske går via EA?

Medlem

GE MIG PC BETA!

Medlem
Skrivet av _78:

Fick nyss en nyckel ifrån EA jag med, men känner inte till att jag är med i någon annan lottning än FZ:s ?

Skrivet av Droopydawg:

Fick en med. kanske går via EA?

Ja ni har väl anmält er för BC2 Beta på BC2 Hemsidan kanske?

Medlem
Skrivet av athlOn:

Är med i lottningen men fick just en nyckel av EA sverige, fick tydligen en nyckel där i en utlottning.
Vinner jag en nyckel här på FZ så skänker jag gärna bort den till nån villig själ ,P

Om jag inte vinner, då är jag en villig själ.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Oh noes jag tror jag svarade fel på frågan!
Fast det är ju skit samma eftersom jag inte har en PS3:a

Medlem
Skrivet av Ondo:
Skrivet av athlOn:

Är med i lottningen men fick just en nyckel av EA sverige, fick tydligen en nyckel där i en utlottning.
Vinner jag en nyckel här på FZ så skänker jag gärna bort den till nån villig själ ,P

Om jag inte vinner, då är jag en villig själ.

done and done!


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem
Skrivet av XaaR:

GE MIG PC BETA!

Mmm


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Inaktiv

hoppas man har lite tur :>


signatur

"It's time to kick ass and chew bubblegum."
Duke Nukem 3D

Medlem

skit också! Missade denna tävling med tio minuter!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Men F'tta!!!!!!!!!!!!!!!!
VARFÖR KAN INTE ALLA BARA FÅ SPELA SKITEN!?!?!?!!

Inaktiv

Hur får man reda på om man vann en nyckel eller inte? Sitter och kollar i mailen men inget mail där inte

Medlem

Inget mail och inget meddelande. Det är nog dags att inse att man är en förlorare

Medlem

jag fick en beta code från EA i går och den funkar !!!!

Medlem

har vinnarna fått keys?

Inaktiv

Ja skulle vara kul att veta om vinnarna har fått sina nycklar så man kan ge upp hoppet

Medlem

Tja...tävlingen tog ju slut vid midnatt och FZ-folket börjar väl jobba nu... Kanske kommer idag...förhoppningsvis... Har inte fått nån juuuuu.


signatur

Jag äger.

Redaktör

Vinnarna meddelas under dagen, koderna kommer via mejl och vi skriver en nyhet i samband med det.


signatur

va fan...vi pc spelare då? vill oxå spela betan! *Gråååååt*

Medlem

Fan jag tog fel svar! Klickade på Nej!
Hehe, har ju Beta från Gamespot


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

im check'in it! i'm wreck'in it! i'm lov'in! it im playin it! skitbra spel. Ljuden och dynamiken av flygande tegel och explosioner är så man nästan blir rädd. bra att playstation någon gång får en förmån på ett multikonsol spel

1
Skriv svar