Gud kommer till Webhallen

Medlem
Gud kommer till Webhallen

halleluja

Synd att man är uppbokad annars hade jag med lätthet rest 120 mil för att få ett signerat ex. av mänsklighetens bästa spel.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

omfg..


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Nice att gör sånt här för sina kunder, inte för att jag personligen är direkt intresserad av att ens se honom. Jag skulle nog ta med mig och låta honom signera min ps3 om något istället, om det skulle kunna funka på något sätt hehe

Medlem

Jag skulle också verkligen vilja också ditt, han är allsmäktig!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Fan jobbar natt hela helgen, men har bara 16 mil till Stockholm. Kanske är värt att offra sin sömn på dagen för detta.
Känns ju inte som om han kommer dyka upp nästa vecka igen om man säger så.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Medlem

blä lite långt från mig fan också va drygt

Medlem

Synd att man bor 50 mil bort


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av impact:

omfg..


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

zsm
Medlem

Det är så att man kan ta på fanboi-stämningen här inne... en japan med en otrolig kreativ förmåga och alla blir våta i byxan som en 14is på en spice girl-konsert. Tsk tsk tsk ^^

Medlem

Det är väl inget fel i att visa uppskattning mot någon eller något som man tycker är beundransvärt. Men sen är det ju aldrig bra att gå till överdrift heller som du verkar ha gjort när du var på konsert med Spice Girls


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Hideo-San! Bodde man i närheten skulle jag garanterat dra dit, men så stor grej är det väl inte.. Och håller med ovanstående om att jag helst hade fått mitt ps3 signerat isf, skulle ju om inte annat höja värdet på det som fan..

zsm
Medlem
Skrivet av Sito:

Det är väl inget fel i att visa uppskattning mot någon eller något som man tycker är beundransvärt. Men sen är det ju aldrig bra att gå till överdrift heller som du verkar ha gjort när du var på konsert med Spice Girls

Nice try, but no dice

Medlem

Var där idag och var av dem 20 pers som INTE fick sitt spel signerat för att han skulle bara signera 150 pers


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Men vafan? Vad är det för jävla rockstjärnestil? Fanns det en orsak iaf?


signatur

Videomupp

Medlem

Han skulle bara vara där två timmar


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Var där och fick min autograf och ett handskak. Nu såhär i efterhand så skulle jag ha gett honom en kram. :heart:

Medlem

jävla tur olle


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

coolt vad det mycket folk :)?

edit, okej... inte så många alltså. Stackare!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Citat:

Var där idag och var av dem 20 pers som INTE fick sitt spel signerat för att han skulle bara signera 150 pers

150 + 20 = 170 personer.

.....


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Den riktiga guden var ju i göteborg igår, Bill Gates han var marsalk på ett bröllop, var nån 60 årig utländsk miljardär som gifte sig med en göteborgstjej i götet.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Citat:

Var där idag och var av dem 20 pers som INTE fick sitt spel signerat för att han skulle bara signera 150 pers

150 + 20 = 170 personer.

.....

Fel. Han signerade drygt 400 spel. Efter lite mer än en timme kom det ut en anställd och sa att Kojima signerat över 300 spel, jag stod då som ~30 personen i kön att bli insläppt. Bakom mig stod säkert dubbelt så många. Mannen som kom ut bröt kön och gav de vilka tyvärr inte skulle få en signatur ett tröstpris - en poster eller nåt.

Kojima var förövrigt sjukt trevlig. Han log hela tiden och skakade också hand med alla som han gav en signatur. Personligen tycker jag att det är häftigt att både fått sett Kojima och ha ett spel signerat av honom.

Inaktiv

"GUD" var väll o ta i .. men de var väl fränt att han kommer till lilla sverige


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

satan att man missade det där helt och hållet
Skulle tältat utanför om jag visste om det

Medlem

Co0l!


signatur

Rawr

Medlem

Min kompis fick ett signat ex. Han har inte ens en ps3 än "Till samlingen" löd motivationen för 3 timmar på tåget


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar