Nhl 09, EA är ju bara skit.

Medlem
Nhl 09, EA är ju bara skit.

Jag är förjävligt sur nu. VARFÖR släpper de Nhl 09 på ps3 o 360 i USA och liknande. Samt att de släpper NHL 09 TILL XBOX 360, MEN INTE PS3. I europa menar jag alltså.

vad är det för fel? Är ea mutad eller -.-?

Medlem

Lugn o fin!

Titta vad jag hittade åt dig!
http://www.webhallen.com/prod.php?id=88521

Du behöver bara ta det lite lugnt så ska du se att allt ordnar sig till slut.

Medlem

nu är det ju så att vi pratar om att man kan köpa nhl 09 till 360. och du håller på att prata om boka.

"Bara" 14 dagars försening mellan xbox 360 versionen o ps3 versionen. Kasst.

Medlem

Jag spekulerar, men jag kan kanske tro att det ligger andra titlar före på skivtryckeriet. Det släpps en hel del titlar i oktober bla Little Big Planet vilket Sony hoppas på ska bli deras killer-app. Det kan nog ha en inverkan på släppen i europa.

Tror inte att de vill göra er Nhl-freaks sura med flit.

Medlem

nu är det ju så att nhl 09 till ps3 finns i usa. Så därför bör de släppa det till europa också, eftersom där finns det till 360..

Medlem

Ps3an är regionsfri så vad är problemet här egentligen?

Medlem

jag vill inte beställa från sådana sidor.

Medlem

Hehe, v-n är detta ett skämt eller

Du vet väl som alla andra att alla titlar inte släpps samtidigt? Du får helt enkelt vänta 10 dagar till...

Scram...

Medlem

Nej, men det är patetiskt av EA att släppa det till xbox 360 här i SVERIGE men inte till ps3, Och varför släppte de inte det till iaf ps2 också? kasst.

Edit - missförstå mig inte, jag vet att det kommer ut på ps2.

Medlem

Oh no! 10 days! WE ARE ALL GOING TO DIE!!

Medlem

TIIO DAGAAR???!!! MEN JAAG VILL JUUU SPEEEEELAAAAAA!!!!!!!

Lite konstigt är det väl, men inget man orkar lägga energi på genom att hetsa upp sig.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Hela mentaliteten med ps3 är ju att vi i eu köper endå även fast vi måste vänta på allt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Varför vill du ha NHL 09 i huvudtaget? Är det inte bara en kopia av NHL 08:P


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

köper det mest för online-ts förbättringar (förhoppningsvis inte så mycket lagg)
men jag hade för mig att Quest for booty skulle släppas snart, när då?

ptr
Medlem

Vad har Quest for booty med NHL09 att göra? och förövrigt så har det redan släppts.

Medlem

jag menar på skiva, och JA. jag vet att ni kanske tror att det bara kommer till psn..

ptr
Medlem

nej vi vet att det kommer på skiva här i europa också, men fortfarande vad har det med DENNA tråd att göra?

Medlem

En kompis ha lyckats köpa Nhl09 till Ps3 nu i helgen (den 20e) på Elgiganten.

Lite jobbigt när men sitter å väntar på en förbokning...

Klant Elgiganten!


signatur

PSN: Draobs

ptr
Medlem

haha seriöst? så alla butiker har det redan alltså........ man blir ju galen. Själv sitter man och väntar och väntar. förhoppningsvis får man sitt förbokningsexemplar på torsdag i alla fall

Medlem

Jopp så sant som de e sagt... vet dock inte om alla butiker har de, men iaf 2 st här i gbg... Va en annan kompis som köpte de idag

Men de e väll bara att vänta å se glad ut!


signatur

PSN: Draobs

Inaktiv
Skrivet av Zamuz:

Jag är förjävligt sur nu. VARFÖR släpper de Nhl 09 på ps3 o 360 i USA och liknande. Samt att de släpper NHL 09 TILL XBOX 360, MEN INTE PS3. I europa menar jag alltså.

vad är det för fel? Är ea mutad eller -.-?

förstår inte riktigt hur du försöker beskriva, enda skillnaden mellan ps3 och 360 i nhl09 sammanhang är att ps3 är 13 dagar senare.

Inaktiv
Skrivet av Fille game lover:

Varför vill du ha NHL 09 i huvudtaget? Är det inte bara en kopia av NHL 08:P

verkligen inte. Sjukt mycket skillnader, spelet kommer vara det bästa idrottspelet någonsin, fifa09 har inte en suck

Medlem

Det är samma sak Med Rock band. Visst är det inte samma utgivare men det känns som 360 alltid får spelen först till Europa före Playstation.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

1
Skriv svar