Video på Beyond Good & Evil 2 läckt?

Medlem

Det ni hakar upp på här är just den biten att hon blir jagad av ngt.
Klart det ser hektiskt ut. Men jag tror inte hela spelet bygger på det som visas i videon.
Förrenderat gameplay må så vara. Men jag hoppas ju självklart att det inte är sant.
Men grafiken och kläderna hon har på ser ju ut som i teasern.
Men ngt nytt Mirror´s Edge tror jag inte mer åt Assassins creed rom "rolle90" nämnde.

Fake tror jag inte på. Och ifall det är fake så tror jag inte utvecklarna vill neka det eller säga ja till det heller. Ger ju gratis PR till dom ju. Och spelet blir mer åtråvärt hos folk med en sån välgjord "fake"

Men jag tror på det här. Kan bli ngt riktigt bra. Och jag älskade ju ettan.
Jag tror på utvecklarna att bibehålla stämningen från ettan. Göra om det till ett hektiskt jagande tredjeperson spel är för långsökt här.

Inaktiv

oh. my. god. instant köp när det släpps om det ser ut såhär


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av Cedric:
Skrivet av MrStalker:

Bla bla, nej nej, jag vet bäst...

Hej Mr "Know it all" *vinkar*

Ur den här videon får man helt klart vibbar från Mirrors Edge och Assassins Creed, så det är knappast obefogat att undra om det kommer bli liknande. Vad grundar DU det på att det inte blir så? Eftersom du uppenbarligen _vet_

Nej efter den här videon tvekar jag inte att spelsättet kommer bli liknande.

Jag har varit involverad i BGE-communityn i över tre år. Jag vet allt som finns att veta om det spelet. Jag vet att det inte blir något likt varken Assassins Creed eller Mirrors Edge på grund av vad Michel Ancel har sagt om spelet. Och jag, vi, litar på honom. Faktum är att den är typen av gameplay som visas i trailern redan finns i originalet. Så om något så är det Assassins Creed och Mirrors Edge som tagit influenser från Beyond Good & Evil.

berieve

Medlem
Skrivet av MrStalker:
Skrivet av Cedric:
Skrivet av MrStalker:

Bla bla, nej nej, jag vet bäst...

Hej Mr "Know it all" *vinkar*

Ur den här videon får man helt klart vibbar från Mirrors Edge och Assassins Creed, så det är knappast obefogat att undra om det kommer bli liknande. Vad grundar DU det på att det inte blir så? Eftersom du uppenbarligen _vet_

Nej efter den här videon tvekar jag inte att spelsättet kommer bli liknande.

Jag har varit involverad i BGE-communityn i över tre år. Jag vet allt som finns att veta om det spelet. Jag vet att det inte blir något likt varken Assassins Creed eller Mirrors Edge på grund av vad Michel Ancel har sagt om spelet. Och jag, vi, litar på honom. Faktum är att den är typen av gameplay som visas i trailern redan finns i originalet. Så om något så är det Assassins Creed och Mirrors Edge som tagit influenser från Beyond Good & Evil.

Här har vi någon som kan sin sak ! Jag längtar som fan. Jag testade BG&E för första gången för ett halvår sen, var helt hooked efter en kvart, riktigt bra spel faktiskt!

Medlem
Skrivet av impact:

oh. my. god. instant köp när det släpps om det ser ut såhär

Det blir det även om det så ser ut som det första Pacman för min del

/ LordDaimos

Medlem

Tycker huvudkaraktären påminner lite om tjejen i Mirror's edge. Framförallt frisyren


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Sweeeet


signatur

"If we aren't supposed to eat animals, then why are they made of meat?"

Medlem
Skrivet av Exeron:

Tycker huvudkaraktären påminner lite om tjejen i Mirror's edge. Framförallt frisyren

Då ska du bara veta hur mycket hon är lik Jade från Beyond Good and Evil.

Om något är Faith (från Mirrors Edge) lik Jade.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Inaktiv

Tror minsan att det blir en PS3:a lagom till release. _VILL_ _HA_ _NU!!_

Medlem

Jävligt snyggt.

Medlem
Skrivet av MrStalker:
Skrivet av q0rra:

Förrenderat. Inte genuint gameplay ifall nu någon fick för sig det.

Och det grundar du på att? Min bedömning är att den är in-engine (inte in-game) eftersom man tydligt kan se defekter såsom skuggor som klipper och pixelerade modeller, vilket är att förvänta sig med ett spel som är minst ett och ett halvt år från release. Hade det varit förrenderat hade det sett bättre ut.

Effekterna, kameran och animationerna. Allting såg för flytande och smart ut för att vara in-engine imo.
Det är iallafall inte gameplay.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av MrStalker:
Skrivet av q0rra:

Förrenderat. Inte genuint gameplay ifall nu någon fick för sig det.

Och det grundar du på att? Min bedömning är att den är in-engine (inte in-game) eftersom man tydligt kan se defekter såsom skuggor som klipper och pixelerade modeller, vilket är att förvänta sig med ett spel som är minst ett och ett halvt år från release. Hade det varit förrenderat hade det sett bättre ut.

Effekterna, kameran och animationerna. Allting såg för flytande och smart ut för att vara in-engine imo.
Det är iallafall inte gameplay.

Det är scriptat, därav in-engine, ej in-game.

Skrivet av Famest:

Här har vi någon som kan sin sak ! Jag längtar som fan. Jag testade BG&E för första gången för ett halvår sen, var helt hooked efter en kvart, riktigt bra spel faktiskt!

BTW, jag har PMat med en av snubbarna som jobbar på spelet, han bekräftar att videon definitivt är Beyond Good & Evil 2.

12
Skriv svar