nytt grafikkort AGP

Medlem
nytt grafikkort AGP

Hej nu när jag vet att min dator bara klara agp skulle jag vilja vet vilket som är det bästa agp jag har redan ett 7600 gs. 7800 gs sägs vara bra men även det där ati radeon. Hur skulle det påverka min dator med två olika kort. Funkar det bättre med? Kan man slia dem eller så. Tack på förhand eran polare //Nikke

Inaktiv

ska du ha ett nyt agp kort ska du ha om jag ej mins fel ati radeon 3870 eller 3850.

Medlem

Men då kan jag ju inte slia eller?

Medlem
Skrivet av Nikke94:

Men då kan jag ju inte slia eller?

Du kan INTE använda dig av SLI teknologin när det gäller AGP portar på moderkortet!!!

Medlem

Asså, kan vara ute och cykla här, men brukar man ens ha 2 AGP-portar?

Medlem

Jo det tror jag att det finns. Tack groggy nu vet jag det. Det där 3850 korttet verkar väldigt bra har kollat en massa filmer och sånt. Men det verkar rätt dyrt jag vägrar betala mer en 1500 kr för ett kort. Skulle nån kunna skicka en länk till ett bra pris på det kortet? Det vore ricktigt schysst.

Medlem
Skrivet av Nikke94:

Jo det tror jag att det finns. Tack groggy nu vet jag det. Det där 3850 korttet verkar väldigt bra har kollat en massa filmer och sånt. Men det verkar rätt dyrt jag vägrar betala mer en 1500 kr för ett kort. Skulle nån kunna skicka en länk till ett bra pris på det kortet? Det vore ricktigt schysst.

Gå in på www.datorbutiken.com, tror dom har kortet för ca 1200 kr. Glöm inte bara att du ska titta på AGP kort och INTE PCI-Express kort!

Medlem

Tack så mycket groggy 1200 kr det blir mer en duga tack så mycket:D.

Medlem
Skrivet av Nikke94:

Tack så mycket groggy 1200 kr det blir mer en duga tack så mycket:D.

Var så lite så!!

1
Skriv svar