WAR Online login problem?

Medlem
WAR Online login problem?

Tja!

Som bekant är det problem att logga in och skapa sig ett konto på den öppna betan.
Men jag har inte hört något från officiellt håll.

någon som hört något och har någon eta på när problemet är fixat, vad är problemet, för många som spammar reg knappen?


signatur

Det var inte jag...

Inaktiv

sjukt surt kom precis hem från ett laggigt lan och trodde de var felet men när man kom hem stod de samma error ruta


signatur

Whoooaa.

soi
Medlem

Bara fortsätta spamma på knappen tills de går igenom!

Inaktiv

Funkar de att spela när man klarar reggandet? eller återstår de fler problem?


signatur

Whoooaa.

Medlem

Samma för mej error code 414

Medlem

Verkar vara strul med login på själva spelet med,..

"Starting Product Patch...."
Sedan får man fail på authentication..

Vi får vänta lite till. Hoppas de fixar det asap,.idag söndag,..i morgon måndag = jobb.

Medlem

Heh, först när jag loggade in stod det "connection to data bank failed". Om jag provar att logga in igen står det att jag redan är inloggad.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

mm jag får också att det står jag redan är inloggad.

Inaktiv

Dem har inte igång servrarna för WAR ännu, eller åtminstonde som tillåter en att koppla sig mot dem. Dem kommer att ge oss en start tid för när man kan börja spela på WAR-Europe.com när dem är redo.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Inaktiv

Jag försöker skriva in mitt Beta key, men får error hela tiden ;/ man får väl vänta ett tag till kan jag chansa.


signatur

Swedish MMO news site! Updates everyday -> http://mmoart.netai.net/

soi
Medlem

Väntar ivrigt på mitt mail ifrån dem efter att mitt konto har gått igenom.

Medlem
Skrivet av Hartner_X:

Dem har inte igång servrarna för WAR ännu, eller åtminstonde som tillåter en att koppla sig mot dem. Dem kommer att ge oss en start tid för när man kan börja spela på WAR-Europe.com när dem är redo.

Först skulle servrarna gå igång 8.30, sen sa de 9.30? Finns inga ytterligare besked så 9.30 borde stämma.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Medlem

Hehe det är alltid massa problem i början ingen lär sej
ej kul när man väntat så länge

Inaktiv
Skrivet av skribb:
Skrivet av Hartner_X:

Dem har inte igång servrarna för WAR ännu, eller åtminstonde som tillåter en att koppla sig mot dem. Dem kommer att ge oss en start tid för när man kan börja spela på WAR-Europe.com när dem är redo.

Först skulle servrarna gå igång 8.30, sen sa de 9.30? Finns inga ytterligare besked så 9.30 borde stämma.

Dem har inte sagt nåt om att servrarna ska vara upp 08.30 eller 09.30!

"New account pages will be available at www.war-europe.com tomorrow morning from 08.30. To gain Open Beta access, create a fresh account using these pages, log in with it and enter the code you have been given. This only applies to new testers; all previous testers have automatic Open Beta access

A minor patch will be available before the servers are brought online early afternoon tomorrow. The suspense will soon be over; WAR is dawning and we all have a very exciting time ahead of us."

Det står klart och tydligt att det är registreringen som ka vara igång 08.30 och att servrarna ska vara igång under tidig eftermiddag.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Inaktiv

Tror inte att någon kommer online tidigast vid midnatt när trycket har minskat.

Inaktiv

8.30 GMT, så det blir 9.30 här.

Inaktiv

öppnar dom 21:30 ?? eller är det bara knas?

Inaktiv
Skrivet av erebore:

öppnar dom 21:30 ?? eller är det bara knas?

morning from 08.30, och gäller fortfarande bara registreringen, GOAhar inte gett nån tid för server start ännu..

Tiderna är i CET inte GMT.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Inaktiv
Skrivet av Hartner_X:
Skrivet av erebore:

öppnar dom 21:30 ?? eller är det bara knas?

morning from 08.30, och gäller fortfarande bara registreringen, GOAhar inte gett nån tid för server start ännu..

Tiderna är i CET inte GMT.

De angav 8.30 GMT, kolla http://www.war-europe.com/

Medlem

De har inte lyckats med detta, de har varit sen med information. Och de har verkligen inte visat att de har tidigare erfarenhet av MMO's med denna beta öppning.

Har synd nog spenderat allt för mycket tid idag på att lyckas logga in och ange min nyckel. Känns som att man bara borge ge upp och pröva imorgon innan jobbet (6 på morgonen).

Nåväl, förhoppningsvis så blir det bättre under dagen. De jobbar säkert för fullt just nu, men jag tycker ändå att det hela kunde ha hanterats bättre.

Nåväl, inom tid så kanske man kommer in i eftermiddag, men jag är rätt skeptisk...

Medlem

ja ge detta bara lite tid, det är trotts allt gratis open beta vi ska testa så låt dom jobba bäst dom kan och håll tummarna att vi får sätta tänderna i detta ikväll.. skälv har jag givit upp till senare med att försöka logga in på mitt konto och aktivera det.

förhoppningsvis blir allt smidigt när skälva retail kommer

Medlem

Haha, gratis, jag betalade 900 spänn för mitt CE.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

haha surt jag fick tag i 3 ob keys gratis


signatur

Whoooaa.

Medlem

Hur som helst går det ju inte att regga heller så... Bluaähh.. min söndag e förstöööörd hahahhahhahha! *galenvetenskapsmannaskratt**

Men alltså, för att få ordning på sakerna här nu.. CET e central euro time?
Alltså så borde ban kunna regga sig från i morse?
Vilket man inte kan.

Sjävla liret skulle väl gå upp, "tidig afternoon"?
alltså typ nyss, för här hos mig är det snart tidig kväll

om klockat e 16 här, vad e den då cet? (försökte googla men jag har rökt för mycket weed) 8)


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Verkar som det börjar hända saker nu, keep on spamming boys and girls!!!


signatur

Det var inte jag...

Trodde dom att det skulle gå lugnt till idag, visst var det väl ändå väntat att det skulle bli en anstormning med tanke på alla fria nycklar dom delat ut och att man inte kunnat regga sig förrän exakt samma dag som det ska börja. Tycker det tyder på extremt dålig planering eller åtminstone att inte vara tillräckligt förberedda.

[http://www.ipetitions.com/petition/warhammereu/]


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

bara jag som får att mitt account blivit suspended?

Nej du är tydligen inte ensam enligt vad jag sett på andra forum.

[http://www.youtube.com/watch?v=j3aN7zVBv3w]


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

CET (Central European Time) är vad vi har under vintern, sommartid här är CEST (Central European Summer Time) som såklart är CET +1h eller GMT +2h.

Afternoon är ju tekniskt sett efter middag (kl. 12.00) så early afternoon skulle kunnavara t.ex. kl. 13.00.

Lite Lätt Lulig: Finns inget som säger nåt om GMT på war-europe.com och eftersom GOA är franskt så är CET ganska logiskt...

Väntar fortfarande på activation mail och får upp Suspeded vid försök att logga in.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Skriv svar