WAR Online login problem?

Medlem

jag reggade mig för 2-3 timmar sen och väntar på emailet som vissa i min guild har väntat på i 6timmar...

det var en som skrev att man inte kommer att kunna patcha direkt efter man har fått sitt email heller, utan att det tar "1 timme" innan man kan patcha sen är det bara att köra.

Medlem

Inte nog med att man har fått vänta i snart två dagar på en sexdagars beta.

Man kan inte ens ladda ner patchen medan man väntar.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

jag börjar tro att det är massiv plannering av GoA att skicka in så lite folk som möjligt och jobba sig uppåt me släppa in mer och mer, för att inte servrarna ska bli knasiga och att dom ska åka på moppe för de

Medlem

Var det tänkt att man skulle lira betan innan eller efter release ?

Inaktiv
Skrivet av Tasir:

jag reggade mig för 2-3 timmar sen och väntar på emailet som vissa i min guild har väntat på i 6timmar...

det var en som skrev att man inte kommer att kunna patcha direkt efter man har fått sitt email heller, utan att det tar "1 timme" innan man kan patcha sen är det bara att köra.

Efter att du lyckats aktivera kontot ska du köra in din beta key å sånt på sidan sen vänta på att dem manuellt ska fixa de inom den närmsta månaden.

Gjorde det vid kl. 17 tror jag, har inte sett skymten av nått mail från dem och kan inte logga in på patchern än heller.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Medlem
Medlem

OK... Äntligen har man lyckat fått bekräftelsen!

Ett råd om ni inte redan visste: Öppna ca 10 fönster och fyll i din mail/login/pass/key och tryck på alla efter varandra, så funkar det.

Väntat sedan halv 5 på mitt men så utförde jag denna lilla procedur och vips så kom det ett mail från GOA som sa att jag hade blivit Bekräftad :D!

CYA INGAME!


signatur

[i]KaNto[/i]

Medlem

Kanto, tack... nu vet vi vem vi ska hata för att han slowat ner servrarna för oss andra
Om alla gör som du skulle vi belasta servrarna ännu mer.

Jag lyckades regga igår, runt 5-6 tiden eller vad det nu var, nu är klockan 20 i sex på morgonen och ännu inget mail.


signatur

Det var inte jag...

Medlem

*ding* *dong* Nu fick jag mitt mail och sitter och dricker kaffe medan det patchas för fullt, inser att patchningen är klar just som jag måste gå till jobbet. Känner jag mig inte lite sjuk idag? *hosty* *host*


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Göttiga grejer, reggade min betanyckel igår kväll (9 nånting), och har fortfarande inte fått auktoriseringsmailet.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv
Skrivet av skribb:

Göttiga grejer, reggade min betanyckel igår kväll (9 nånting), och har fortfarande inte fått auktoriseringsmailet.

Jag reggade också nyckeln igår men fick inget mail så ja gick in nu på morgonen och reggade nyckeln 2 ggr till då kom mailet efter 5 minuter, prova de.

Medlem

Verkar som de som spammat servern med reggningar verkar få dom efter ett par min..

GOAs nya system verkar ta dom förfrågning som kommer in överst, så ni som reggade er enbart igår kan få vänta väldigt länge ;p

Medlem

LIFO FTW!
Fick svar imorse när jag kom till jobbet, skickade validering igårkväll vid 19-tiden.
Nu ska man "bara" patcha klienten också...


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Inaktiv

Nehepp, det här verkar inte vilja funka för mig. Väntat sen 16.30 igår men inget mail ännu. JAg får testa att spamma dem med 25 nya försök, sen skiter jag i det, så har jag inte hört nåt om ett par timmar så kan nån få beta nyckeln...varför nån nu skulle vilja ha den, det verkar som de ger fan i den iaf

Vid retail förresten...måste man ha ett kreditkort reggat i USA för att spela på US realms, eller kan man välja det ganska fritt? nån som vet?

Medlem

jag reggade mig för 11 timmar sen och fick ett mail kl 06,00 idag
det står fel regkod nu har jag avbokat detta spel
tack för mej

Medlem
Skrivet av Signert:

Vid retail förresten...måste man ha ett kreditkort reggat i USA för att spela på US realms, eller kan man välja det ganska fritt? nån som vet?

Jag vet inte om ett kreditkort måste vara USA-reggat men man kan köpa amerikanska Game Cards från t.ex. Amazon.com så är problemet löst

Medlem

jag reggade mig runt 19 tiden och har inte fått mitt mail än... ska försöka spamma lite och hoppas att det hjälper.

Medlem

8.30 Söndag - Planerad Start.
9.30 Söndag, ny planerad tid för start.

16.31 Tisdag, fortfarande inte inne i spelet, inte lyckats patcha heller. Reggade min betanyckel för 24 timmar sedan, inget mail än.

Jag tänker inte ge upp, och jag tänker inte avboka, men jag är lagomt besviken just nu. Jag har bokat Collector's Edition och var garanterad tillgång till öppna betan, nu finns det dem som fick sin nyckel via goa kvällen innan som är inne och lirar. Medans jag som har hostat upp pengar står utanför och väntar på att få komma in.

Med det sagt så skaffade jag inte CE för öppna betan utan för de andra delarna som ingick. Men just nu så lutar det hela åt kontraktsbrott då produkten jag köpt inte håller det som utlovats. (Men öppna betan är inte slut än och så länge jag får tillgång till den så är det inte brutet, även om det bara är de sista 20 minuterna)

*hytta näve åt GOA*

Inaktiv
Skrivet av Nasder:

8.30 Söndag - Planerad Start.
9.30 Söndag, ny planerad tid för start.

Var bara starten för registreringen.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Medlem

Jepp, men även den är ju inte klar än.

Medlem
Skrivet av Nasder:

8.30 Söndag - Planerad Start.
9.30 Söndag, ny planerad tid för start.

16.31 Tisdag, fortfarande inte inne i spelet, inte lyckats patcha heller. Reggade min betanyckel för 24 timmar sedan, inget mail än.

Jag tänker inte ge upp, och jag tänker inte avboka, men jag är lagomt besviken just nu. Jag har bokat Collector's Edition och var garanterad tillgång till öppna betan, nu finns det dem som fick sin nyckel via goa kvällen innan som är inne och lirar. Medans jag som har hostat upp pengar står utanför och väntar på att få komma in.

Med det sagt så skaffade jag inte CE för öppna betan utan för de andra delarna som ingick. Men just nu så lutar det hela åt kontraktsbrott då produkten jag köpt inte håller det som utlovats. (Men öppna betan är inte slut än och så länge jag får tillgång till den så är det inte brutet, även om det bara är de sista 20 minuterna)

*hytta näve åt GOA*

Jag bokade CE enbart för att vara garanterad en plats i open beta. 24 timmar sedan jag reggade nu, fortfarande inget mail... Verkar som jag slängt ut pengar i onödan.

*Blänger surt på GOA*

Medlem

spelet suger ändå, så gör er icke besvär att regga (min peronliga åsikt)


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Äntligen! Jag kan patcha och logga in! Jag fick aldrig ett e-mail angående konfirmation av nyckeln. Men det gick nu att logga in för mig (jag har prövat någon gång i timmen att logga in via launchern) och nu funkar det.

Prima, middagen är klar och jag patchar!

Skriv svar