Spelen som förstör barn och familjer

Inaktiv

Jag förstår inte hur ni kan kränka kristna? Det som står är sant och jag fattar inte hur spelutvecklarna kan låta det glida en massa fel igenom fingrarna på dem. Alla spel ska såklart vara anpassed för att religiösa ska kunna spela dem.

signatur

a"C"RED -

Medlem

Öhh.... Vem blir upphetsad av halvnakna zombies?!?

Medlem

Efter flera år i USA vet jag precis vilken sorts vidriga människor som skrivit denna lista, och de ännu vidrigare som använder den.

Dessa kristna idioter, som vägrar tro på forskning och evolutionen, som tror jorden är 6000 år gammal...ja listan kan göras hur lång som helst, men tack och lov läses listan säkerligen endast inom den gruppen.
Förutom som ren komedi dock av andra:)

Skrivet av sultan:

Hahahaha Detta var något av det roligaste jag läst på länge, hahaha

Hehehe Samma här:) Gjorde min dag

Medlem

Ingen annan som tycket WoW har sabbat mest liv?

signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Sånt här blir man ju inget annat än förbannad på. Undrar hur spelen skulle bli om dom kristna fick bestämma egentligen, BIBLE: The Game. Walk in a game for 44 entire years as Moses! meet god and recieve his messages and much more in this new not action packed game at all!!

signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Inaktiv

Vad kan man säga mer än att SYNDA PÅ LIVET UT

Medlem

Ja, om nästan allt vi gör är synd, och om man slutar med allt det och tillslut kommer till himlen, hur KUL kan det egentligen vara i himlen då??

signatur

Det var inte jag...

Medlem

"Även dålig reklam är reklam"
Undrar om dessa spel kommer att sälja mer nu

Medlem

Jävla idioter.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Eftersom en viss person lyser med sin frånvaro hittills så tar jag mig friheten att svara för honom.

Dom är inte riktiga kristna.

Punkt slut.

haha klockrent.

Inaktiv

Hahaha man skrattar bara

Metal Gear Solid IV får en anmärkning för underförstådda romanser och för att "spelare kan använda en vuxentidning för att distrahera fiender".

Loool...

Medlem

Är det ingen som bryr sig om en så måste man skaffa sig uppmärksamhet för att inte försvinna i mörkret.
Religösa grupper tycks ha det problemet reklam för sig sen tvinga in folk
ingen nämnd ingen glömd hea hea...

signatur

//Obs mina åsikter
Vengeance

Inaktiv

jag vet inte vad fan jag ska säga, blir så trött på detta nu! varför måste religion blandas in i allt?! stanna i kyrkan vet ja! jag vill inte bli påhoppad av folk som är religiösa överallt vilket oftast hände när man går någonstans och nu får man inte ens spela tv-spel utan att dom ska lägga sig i ! snart så kommer vi väll bo i små plastbubblor med rosa moln utanför och kaniner överallt. jag respekterar att folk tror på en gud och sådant men då får dom ta mig fan respektera att jag inte gör det så behöver dom inte vara överallt hela tiden. nu kommer jag säkert att irritera någon men då får det vara så då...

Medlem

hmm anpassa spel för kristna? men buddister hinuder å alla andra då?
ska väll anpassas för alla religioner i sådana fall?

å så här skulle ett sånt spel kunna se ut.
först ser man en öken med ett träd i å en stort sten tempel (eller flera olika) å vid trädet står moses budda sheva å diskuterar. moses vill gå ut i öknen så att folk får lida. budda vill sitta under trädet å vila å sheva vill flaxa med armarna å göra kor heliga..
väljer du moses väg så efter 6700 spel timmar av promenera i öknen får du en sten tavla sen hoppar du ca 1000 framåt i tiden å då är den en kung på korståg. då får du lira yterligare ca 1000 timmar där allt du gör är slaktar barn män å kvinnor för att som inte vill konvertera till kristen domen (å som bonus runda får du även våldta ett par stycken)

medan han som valde att lira budda sitter kvar under trädet för att sen bli förflyttad till shaolin tempel eller nåt å lära sig fightas utan att faktis få slå någon.

å shevas väg går ut på att sitta å flaxa med armarna å straffa folk som äter ko.

sen har vi sainceologerna eller vad dom heter.
å det går bara ut på att hitta utomjordlingarna som placerade oss här å få åka med dom hem..

låter väll kul..

Medlem

Bahahaha! Bästa nyheten på länge!

Medlem

Och på detta svarar jag roffelstoffel.

Inaktiv

En sak är säker iallafall, idioter kommer vi aldrig få slut på...

signatur

© Copyright by T@wo

Medlem

Jag har en utbildning inom kultur, och detta har format en viss relativism hos mig som innebär att jag inte direkt kan bli chokerad eller arg av att föreliggande fenomen faktiskt sker. USA är ett land starkt präglat av kristna ideal, blandat med ett förtryck av folket genom dålig utbildning, fattigdom och kapitalistisk politik at its worst, etc etc. Allt är egentligen ganska lätt att förklara, och USA är enligt europeisk tanketradition ett riktigt förvridet jävla land. Det är orsaker och verkningar som man på ett par A4 enkelt skulle kunna skriva ner.

Men vad gör det för jävla nytta?

Skrivet av erge:

Jävla idioter.

Precis. Vilka jävla idioter. Punkt.

Medlem

är det inte mer provokativt att överhuvudtaget titta på det motsatta könet IRL, än att spela army of two med en vibrerande handkontroll ? :S

Medlem

men hallå! om de sätter betyg på allt måste ju någon spela igenom alla spel. va fan!

I inledningen stod det att dom inte investerar i företag som beakar "alternative lifestyles", haha, känns inte det lite väl luddigt?

Medlem

Dyrkar de inte själva en lirare som rockar runt endast iklädd en disktrasa? Var han inte vän med en prostituerad när ingen annan ville vara det?

Saker som dessa retar mig verkligen. Vakna för satan.

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

"The Timothy Plan"

Patetiskt.

Medlem

Sätt 20-årsgräns på Bibeln så minskar detta problem med 99%

signatur

\m/ DOOOOOOM METAL \M/

Skrivet av MFC:

Captain LOLzor signing in!

för att få med något på den listan måste ju någon stackare spela spelet o veta vad som är olämpligt, därmed har man syndat redan där.

NÖTTER!

"You must see evil in order to condemn it" - Jim Carrey saturday night live :heart:

signatur
Medlem

Dom tjänar nog pengar på detta, på ett eller annat sätt.

Jesus säljer

signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

x''''''''''''D

Medlem

OMG Moderatorer?? Tog ni bort mitt inlägg för att jag skrev Judiska i det???
Har letat två ggr och hittar det inte, vad är det för fel att skriva Judiska??

Har ni gått så långt i er skräck för antisemitism och att bli kopplade till massmorden så att man inte ens får skriva judisk i ett icke rasistiskt inlägg?
DET om något visar ju hur rätt jag har ang lobbyn, att man inte ens kan nämna ordet jude eller judiskt utan att direkt få antisemitiska misstankar emot sig. När tom ett gamer forum fått det så djupt rotat i sig att man INTE säger NÅGOT illa om judar, man nämner dem inte ens. Gör man det är man antisemit.

Jag skrev att både den kristna och judiska lobbyn har blivit mäktigare och farligare än vad vi tror och vad som är bra. därför ska de ej underskattas. Att det är lätt att skratta åt dem men att deras ibland sjuka åsikter faktiskt väldigt ofta går igenom de politiska vägarna och blir nått samhället måste leva med.

Typ så skrev jag och det togs bort? varför?
För att man får säga skjut de kristna som vissa sagt här men man får inte säga skjut juden då eller? Vad är skillnaden?
Jag skrev inte ens något sådant, men ändå togs mitt bort medan "alla kristna borde skjutas" osv står kvar.

Detta är inte heller offtopic då Lobby är precis det som faktiskt kan få något sådant här att gå igenom.

Var KONSEKVENTA om ni ska radera inlägg!

signatur

Det var inte jag...

Medlem

God of War II:
SEX: Sexual Themes: This game has a sex mini-game. During the "game," you press one of the four main PS2 buttons when indicated,
which causes the women to moan louder, helping them reach climax.

Dom är inte helt bakom flötet iallafall, dom verkar ju veta att en tjej kan nå klimax iallafall (men kanske tror man når dit genom att klicka sönder en handkontroll haha)

signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Skriv svar