Förboka CoD: Black Ops och åk till hemlig militärbas
VAC kommer nog fortsätta ha sina brister, men tack vare dedikerade servrar med aktiva admins så kommer fuskarna få en hårdare match än de fått med MW2.
Alla anti-fusk-applikationer har väl brister så det hänger väl alltid precis som du säger på dedikerade servrar och dess admins.
Knappt inga "hemliga baser" är hemliga.
Jag tjänstgjorde vid en hemlig svensk militärbas under lumpen. Vill någon hitta den basen så gör de det utan problem. Vad som pågår inne i basen är en annan femma. Troligen även vid denna bas som vinnarna skickas till.
Värt att notera är att man ej behöver förboka spelet för att deltaga i tävlingen.
Jag hoppas själv att jag vinner, så jag kan ytterligare testa mig själv.
CDON meddelar att man måste förboka för att kunna vinna, OCH fylla i formuläret.
Sen är det väl lite härligt då att det går att finna (minst) 150 spänn billigare på andra sajter/ställen än Steam, tipsa gärna om ni ser det billigt någonstans.
By deciding what is right you ultimately end up blind.
Haha tänkte på denna bilden direkt.
http://netwrok.us/stuff/dont-worry-sir-im-from-the-internet.j...
Haha tänkte på denna bilden direkt.
http://netwrok.us/stuff/dont-worry-sir-im-from-the-internet.j...
haha, klockren =D
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Jag köper det när det är rea...
@ Showerguy - såg inte något om det på sidan?
http://www.webhallen.com/spel/kampanjer/call_of_duty-black_op...
8)
Knappt inga "hemliga baser" är hemliga.
Jag tjänstgjorde vid en hemlig svensk militärbas under lumpen. Vill någon hitta den basen så gör de det utan problem. Vad som pågår inne i basen är en annan femma. Troligen även vid denna bas som vinnarna skickas till.
Jepp jag med. Inte så svår att hitta, men ingen kommer in där som inte har där att göra.
Troligtvis får dom väl den 'vanliga' turen som dom flesta som besöker stället får.
Långt ifrån det som är hemligt alltså
Äckligt att steam kräver 59,99 för BO. Det är ju likadant med MW2.
Men när spelet ändå kräver steam spelar det ju ingen roll var man köper det. Vill du inte ha något fodral är det bara att slänga det.
ni som tkr att cod e så najs... ni uppskattar ju inte det verklighets trogna i spelet i moh... lol ja skulle vilja se nån dra fram en kniv på mindre än sekunden men först stoppa undan ett sniper gevar under den tiden hahaha NÖTTER
har inget emot något av spelen..
men själv gillar jag å spela ett spel där allt inte e barnsligt
ni som tkr att cod e så najs... ni uppskattar ju inte det verklighets trogna i spelet i moh... lol ja skulle vilja se nån dra fram en kniv på mindre än sekunden men först stoppa undan ett sniper gevar under den tiden hahaha NÖTTER
Vilken del av MoH är verklighetstrogen då? Jag måste nog ha missat den biten.
You's trollin' 8)
Vilken del av MoH är verklighetstrogen då? Jag måste nog ha missat den biten.
Håller inte med han men han menar väl att spelet har en långsamare spelstil, men kniven åker ju fram lika fort som i MoH och CoD.... Swizzy prova Project reality eller något av arma spelen innan du snackar om verklighetstrogna spel( de är så nära man kan komma med mus o tagentbord).