Tritton Black Ops Dolby Surround Gaming Headset

Robot
Tritton Black Ops Dolby Surround Gaming Headset

Om man verkligen tar sitt spelande på allvar gäller det att ha ordentliga prylar. Och Trittons Black Ops-pimpade headset är mer än bara ett headset, det är... en anläggning.

#mad-catz, #tritton


Medlem
Tritton Black Ops Dolby Surround Gaming Headset

Hemskt.

Medlem

Vanliga AX 720 kostar 1339 kronor som billigast.
Knappast värt 861 kronor extra bara för "Black Ops"-märkning.

Medlem

Förra julen fick jag ett par Tritton AX360 Pro lurar, vilket verkar vara ungefär samma sak som detta, med skillnaden att AX Pro även går att använda till PC. Nu vet jag inte hur kvalitéten på konsol-lurar är, men jag tyckte att AX Pro'n var ganska bedrövlig till PC efter att ha använt Icemat Siberia lurar under många år. Speciellt med tanke på priset, då även de låg runt 2400 kr när de kom. Surroundet fungerade till viss del, men annars var ljudet betydligt mer burkigt och dovt än Siberian. Lurarna satt ganska bekvämt, men fy vad tunga de är! Dessa ser inte ut att vara mycket lättare heller. Bytte efter ett halvår över till Siberia 2-lurar, och nu har musik och skottljud både skarpare diskant och mer bas.

Medlem

Billigare alternativ till PS3 -> Turtle Beach Ear Force PX21 Stereo Headset och ett externt USB ljudkort för 160kr.


signatur
Medlem

2200 kronor för ett par lurar som bara är till konsoll!?

Medlem

#5: Måste säga att det lät... rätt idiotiskt


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Jag använder ett par trådlösa Sennheiser med 40 mm drivers i för ca 900 kr.
Dynamiken och detaljrikedomen är enorm !!
5-22 000 htz i omfång.

Medlem

god jul


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem
Skrivet av Plastis:

2200 kronor för ett par lurar som bara är till konsoll!?

Nästan bra till konsol iaf. Rent praktiskt har utrustningen en optisk ljudingång för spelljud och en 3,5 mm-plugg för mikrofonen. Så länge de kraven uppfylls går de att använda till det mesta, men som det står i texten är det inte tänkt att användas till något annat är X360 och PS3. Men det går. I teorin. Inte för att det gör priset mer befogat.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Skulle ALDRIG, under några som helst omständigheter, köpa någon som har det mista koppling till Black Oops.

Medlem
Skrivet av anomali:

Skulle ALDRIG, under några som helst omständigheter, köpa någon som har det mista koppling till Black Oops.

Vilken tur att du berättar det för oss. Vi bryr oss väldigt mycket om vilka spel du gillar och inte. Verkligen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Skulle personligen aldrig slänga ut 2200kr på ett par hörlurar, Kan få mycket annat bra för den pengen, kan ju köpa minst ett spel och ett par riktigt bra lurar för dom pengarna..

Medlem

2200 kr? Jo tjena.

Medlem

Började att läsa artikeln och tänkte JA dessa skall jag ha. Jag letar BRA lurar till mitt PS3 som skall fungera bäst med bilspel och det skall vara surround osv
Jag tyckte dessa lutar lät som ett bra alternativ, tills jag såg priset. Trodde det var ett skämt då jag såg att dom kostar FRÅN 2200:- snacka om att ha övertro till sin produkt om man vill ha det betalt för dom.


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Fan man kan ju köpa ett nytt 250gb xbox 360 slim för det priset !

1
Skriv svar