Trailer visar galna vapen i Sunset Overdrive

Robot
Medlem
Trailer visar galna vapen i Sunset Overdrive

Obnoxious much?

Medlem

Alvarligt talat, spelet ser ju helt hjärndött ut, totalt meningslöst


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv
Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Alvarligt talat, spelet ser ju helt hjärndött ut, totalt meningslöst

Passar dagens mainstream-gamers perfekt.
En garanterad succé.

För mig är dock ett "bäst" vapen ett vapen som man gillar och jag gillar inte knasiga vapen. Ge mig funktionella användbara vapen som inte bara är smatterband och jag blir glad.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Ser kul ut. Hoppas att det kommer till PC så småningom.

Medlem

Kul med spel som vågar använda färger!

Nej tack.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Nej tack.

Ja tack till ditt nej tack, tack.

Medlem

"We pride ourselves on making memorable and unique weapons" 20 sek senare har jag sett en disc thrower och en grenade launcher.

Jag tycker nog inte att reskinna en grenade launchers skott riktigt gills som ett unikt vapen.

Medlem
Skrivet av Pigge88:

"We pride ourselves on making memorable and unique weapons" 20 sek senare har jag sett en disc thrower och en grenade launcher.

Jag tycker nog inte att reskinna en grenade launchers skott riktigt gills som ett unikt vapen.

Efter över 10 år med Ratchet & Clank så har nog fantasin börjat sina lite grann när det kommer till vapendesign

Medlem

Spelet ser okej ut, men filmen får mig att undra om det är ett spel det handlar om eller om det bara är något skräpprogram på MTV jag kollar på.

KoP
Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Alvarligt talat, spelet ser ju helt hjärndött ut, totalt meningslöst

Ja, spel är väl en ganska meningslös hobby om man ska hårdra det.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av ivanhoe68:

Alvarligt talat, spelet ser ju helt hjärndött ut, totalt meningslöst

Ja, spel är väl en ganska meningslös hobby om man ska hårdra det.

Finns ju inte folk som tjänat miljoner på att spela spel, nä. Ingen har heller hittat nya vänner pga spel heller.
Vilken meningslös hobby!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av KoP:
Skrivet av ivanhoe68:

Alvarligt talat, spelet ser ju helt hjärndött ut, totalt meningslöst

Ja, spel är väl en ganska meningslös hobby om man ska hårdra det.

Finns ju inte folk som tjänat miljoner på att spela spel, nä. Ingen har heller hittat nya vänner pga spel heller.
Vilken meningslös hobby!

Take a chill-pill. KoP har nog spelat tillräckligt mycket och länge för att veta det, dessutom har han en poäng. Chansen att slå igenom och lyckas tjäna pengar på att spela spel är lika liten, om inte mindre än vilken annan hobby som helst. Att träffa vänner är ju heller inget exklusivt för spelande, en stor del av att ens ha en hobby är ju den sociala aspekten, att lära känna likasinnade människor medan man utövar sin favoritsyssla.

Det man däremot inte gör genom att sitta och spela spel (Wii-sports och liknande exkluderat) är ju t.ex. att förbättra sin fysik och hälsa, vilket kanske är den vanligaste fördelen med många andra fritidssysslor. Så på det viset skulle man kunna argumentera att värdet av att spela som hobby inte är lika högt som t.ex. sport.

Med det sagt är ju värde något subjektivt, och spelande skall definitivt inte dömas ut som en lägre stående syssla. På fritiden gör man väl det man tycker är kul, och det är enligt mig definitionen av ordet "hobby". Personligen kan jag erkänna att jag är stoltare över mig själv när jag har sprungit några kilometer, eller räddat en drös övergivna kattungar än när jag kirrar en ace i CS. Men som sagt, det är bara min personliga åsikt.

1
Skriv svar