Hitman försenas till nästa år

Robot
Hitman försenas till nästa år
Medlem
Hitman försenas till nästa år

Så dlcs? Härligt! -.-

Det är lugnt, det är ju liksom inget revolutionerande spel som man inte kan leva utan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

är trött på hitman spelen sen länge.. absoluton var väl helt okej.

Medlem

Så story först sen patchas contracts och annat smått in? Eller får man vänta på delar av storyn oxå i patchar? För så förstod jag nyheten iaf, att saker skulle patchas in och inte säljas som dlc. Korrekt?

Medlem

Fint folk kommer sent.

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Så story först sen patchas contracts och annat smått in? Eller får man vänta på delar av storyn oxå i patchar? För så förstod jag nyheten iaf, att saker skulle patchas in och inte säljas som dlc. Korrekt?

Jag tolkade det som att man inte skulle få hela storyn direkt. "Hela spelet" för mig är kampanjen. Resten är ju bara lull-lull i mina ögon. Men det är ju inte solklart utifrån nyheten. Vi får hoppas att vi får mer info längre fram.
Min första tanke var på Episoder, likt The Walking Dead. Skulle dock kännas lite svinigt om man fick betala fullpris och sedan inte hade tillgång till hela storyn direkt.

Medlem
Skrivet av Ringo:
Skrivet av Smoo87:

Så story först sen patchas contracts och annat smått in? Eller får man vänta på delar av storyn oxå i patchar? För så förstod jag nyheten iaf, att saker skulle patchas in och inte säljas som dlc. Korrekt?

Jag tolkade det som att man inte skulle få hela storyn direkt. "Hela spelet" för mig är kampanjen. Resten är ju bara lull-lull i mina ögon. Men det är ju inte solklart utifrån nyheten. Vi får hoppas att vi får mer info längre fram.
Min första tanke var på Episoder, likt The Walking Dead. Skulle dock kännas lite svinigt om man fick betala fullpris och sedan inte hade tillgång till hela storyn direkt.

Jo är lite orolig att man inte skulle få hela storyn på en gång. Resterande kan jag vänta på, men storyn är något jag vill ha hela av på en gång

Medlem

Jaja, inte hela världen för min del även om jag är ett fan av Hitmanserien. Kommer lira Fallout 4 ändå så det gör inget med lite mer tid för det.

Medlem

Det jag vill ha i Hitman är fler "vanliga" banor. Inte hemliga baser, knarkkungsvillor och liknande. Mer vanliga ställen med massor med vanliga människor.

Den bästa banan någonsin är ju hotellbanan i vilket spel det nu var... Tools of the Trade.

Det är skittråkigt när varannan person på banan är nån sorts soldat med kpist.

Medlem
Skrivet av Hullken:

Det jag vill ha i Hitman är fler "vanliga" banor. Inte hemliga baser, knarkkungsvillor och liknande. Mer vanliga ställen med massor med vanliga människor.

Den bästa banan någonsin är ju hotellbanan i vilket spel det nu var... Tools of the Trade.

Det är skittråkigt när varannan person på banan är nån sorts soldat med kpist.

Underbar bana Fasen vad många gånger jag spelat igenom den


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Gneckill:

Så dlcs? Härligt! -.-

Fast det är inte alls dlcs de pratar om. Så ta inte fram högafflarna innan du vet något öht.

Skrivet av Ringo:
Skrivet av Smoo87:

Så story först sen patchas contracts och annat smått in? Eller får man vänta på delar av storyn oxå i patchar? För så förstod jag nyheten iaf, att saker skulle patchas in och inte säljas som dlc. Korrekt?

Jag tolkade det som att man inte skulle få hela storyn direkt. "Hela spelet" för mig är kampanjen. Resten är ju bara lull-lull i mina ögon. Men det är ju inte solklart utifrån nyheten. Vi får hoppas att vi får mer info längre fram.
Min första tanke var på Episoder, likt The Walking Dead. Skulle dock kännas lite svinigt om man fick betala fullpris och sedan inte hade tillgång till hela storyn direkt.

Av det jag har läst om spelet så ska det se ut typ som Telltales spel (Walking dead, wolf among us, tales from borderlands etc...) Att du betalar för spelet en gång men att det ska vara som en "säsong" som de släpper "avsnitt" till regelbundet.

Medlem

47 is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to.

I mars alltså... När spel som Uncharted 4 och The Division dyker upp.

1
Skriv svar