Recension - Mass Effect: Andromeda

Medlem
Skrivet av mikex:

Man kanske inte ska förvänta sig så mycket mera av ett AAA-titel år 2017 och framåt.
Så länge den stor massan är villig att betalar för "hjärndöd action" är just exakt det vi kommer få och i all from av underhållning :(.

Typ som nya Star Trek, bara action i 2h.
Önsketänkande men jag vill ha tillbaka gamla Bioware med riktiga RPG spel (inte buggig/dåliga actionspel).

Du har inte testat det här? Så vad vill du med dina kommentarer?

Medlem

Sluta upp med negativa kommentarer. Det här är ett riktigt bra spel. Jag var jäkligt kluven med alla negativa kommentarer... men.. Fan vad det här spelet levererar. Grafiskt= WOW. Så jäkla mycket skit= Så jäkla bra. Det här är riktigt bra...

Medlem

@FZappa: Du gillar säker nya Star Wars va?

Medlem
Skrivet av FZappa:

Sluta upp med negativa kommentarer. Det här är ett riktigt bra spel. Jag var jäkligt kluven med alla negativa kommentarer... men.. Fan vad det här spelet levererar. Grafiskt= WOW. Så jäkla mycket skit= Så jäkla bra. Det här är riktigt bra...

Vad har du för verklighetsuppfattning..? Än bättre, vad har du för relation till Bioware, EA eller jobbar du med spelutveckling och generellt inte vill att spel ska fungera direkt vid utgivningsdatum?

Medlem

@HangryEli: Det är fortfarande så att det bara är en förläggare. De skriver inte en enda rad kod.

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Den slaktades av Bioware. EA är bara en förläggare. Det är BW som misslyckades med utvecklingen.

Nä, EA är ägaren.

Medlem

@rövslickarn: Ja, och en förläggare.

Skriv svar