Gigantiska dinosaurier på slagfältet i Total War: Warhammer 2

Robot
Gigantiska dinosaurier på slagfältet i Total War: Warhammer 2
Medlem

Ursäkta formfranskan, men jävlar vad ballt med Lizardmen! Diggar miljön också.

Medlem

Reptiler är inte slemmiga, jag tror ni förväxlar dem med amfibier.

Medlem

Känns som om det var förra månaden Total War: Warhammer släpptes. Men men... kommer väl köpa detta med. Ser ballt ut.

Medlem

Åååh, Lizardmen är så sinnesjukt coola! Kan inte vänta att sätta mina digitala dinosaurietänder i lite förpestat råttkött! (Fast Skavens är helt insane:t coola oxå!)

Medlem

Nu är min Warhammare-lore jävligt rostig, men vilken anledning skulle Lizardmen och vanliga elves ha för anledning för att slåss mot varandra?

Medlem

Skavens!

signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

@kaealy: Inga faktioner i WH är "goda". Lizardmen slaktar alla som utforskar jungeln i Lustria, oavsett intentioner (såvida inte Slann tror de kan utnyttja inkräktarna på något sätt), och alverna ser (med få undantag) antagligen lizardmen som någon exotisk form av mutant/beastman

Medlem

Synd att dom inte visade upp deras magi med tanke på att det är en av lizardmens största styrkor

1
Skriv svar