Funcom avslöjar Secret World Legends-planer för resten av året

Robot
Funcom avslöjar Secret World Legends-planer för resten av året

En behändig roadmap för kommande material.

#funcom, #nyhetstips, #secret-world-legends


Medlem

Trivs väldigt bra med de nya ändringarna faktiskt, enda synpunkten jag har är att de är för frikostiga med exp, har utlevlat zonerna jag spelat i långt innan jag har tagit mig igenom dem så svårigheten ligger inte i striderna utan bara i pusslandet. Det kommer naturligtvis att ändras när man kommer till zonerna gjorda för lvl 40-50.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Trivs väldigt bra med de nya ändringarna faktiskt, enda synpunkten jag har är att de är för frikostiga med exp, har utlevlat zonerna jag spelat i långt innan jag har tagit mig igenom dem så svårigheten ligger inte i striderna utan bara i pusslandet. Det kommer naturligtvis att ändras när man kommer till zonerna gjorda för lvl 40-50.

Ja, precis. Det kommer från Transylvanien och uppåt. Då blir item power det viktiga i hur bra du överlever.
Provade några elite dungeons level 1 igår och dom verkar ligga på "item power" 70 och uppåt för alla 5 i gruppen om man kan vad som händer. Elite level 2 är ju required item power 250

Jag håller med om att det går lite fort. Men som sagt blir det item power som är det viktiga väldigt fort och inte character level.

Medlem

Och till artikelförfattaren Mattias: Det är New York raiden, inte Tokyo (som inte har en raid ens i tsw)

Skribent
Skrivet av waeress:

Och till artikelförfattaren Mattias: Det är New York raiden, inte Tokyo (som inte har en raid ens i tsw)

Tack, ändrar!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv
Medlem
Skrivet av anon_234443:

Får se hur länge jag kommer vara kvar i Legends, beror på hur utmanande End Game är (tyvärr inget motstånd alls hittills, och som de andra redan sagt, man outlevlar även om man är f2p). Postar en del TSW-videos på min gamingkanal.

Har du kommit till Elites än?
Det är ett rätt stort kliv upp i svårighet där, och med lairs.

En stor del av tanken med re-launch var att locka så många som möjligt med storyn. Så solo spelandet är typ sjukt lätt. Men när man kommer upp på end-game är det en annan sak.

1
Skriv svar