Räkna med mikrotransaktioner i Red Dead Redemption 2

Medlem

@Tjobbing:
Måste hålla med. Är en helt annan känsla när man belönas med saker i spel istället för köpa genom loot boxes.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Vad va det jag sa ? man ska köpa boots för en micro slant...köpa en ny hatt för en microslant osv

Medlem

@Dizzz: folk hade gnällt om dom hade fått ett mer komplett spel. Jo men visst, alla hyllningar man ser till höger och vänster när utvecklare skjuter upp release för att kunna släppa sitt spel färdigt, är vad? Inbillning? Isf tror jag vi är många som fått masspsykos eller dylikt. Om det var meningen att det skulle vart med från början, och om dom sen tar extra betalt för det, ja då betalar man teoretiskt sett 2 gånger för innehållet. Jag är inte emot att betala, jag är emot att dom klipper saker från grundspel, för att få folk att betala flera gånger om. Du missar ju hela poängen

Medlem

@Smoo87: Någon här har inte följt en genomsnittlig redditpost eller ett facebookinlägg märker man direkt. För varje hyllning så följs det upp av hundratals arga kommentarer. Dessutom har du belägg att dessa skulle vara med från början? Bara för att studion kommer på det under programeringsfasen så betyder det inte att det skulle vara en del av spelet. Med största sannolikhet hade de inte lanserat det alls om de inte kunde ta betalt för det.

12
Skriv svar