World War 3 bryter ut i dag

Robot
World War 3 bryter ut i dag

Ett Battlefield-liknande tredje världskrig startar på Steam i kväll.

#battlefield, #early-access, #nyhetstips, #steam, #world-war-3


Trevligt, få se om det kan bli en allvarlig konkurrent, eller bara hamna på "Meh"-skalan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker det ser ut att ha potential men är lite tidigt för att på riktigt konkurrera med bf3/4. Framförallt movement ser för klumpigt ut jämförelse med battlefield som känns riktigt bra. väntar nog tills det släpps innan jag tar ställning.

Medlem

Ska bli kul att få se om det är bra gameplay. Kört en del eft men tröttnat pga av alla fuskare där. Så nu hoppar jag Hej vilt mellan olika spel o skulle gärna prov nåt nytt om det är bra.
Kör fortfarande bf4 sporadiskt Så det här kanske kan vara något för mig

Medlem

Reporting for duty! 4 timmar kvar


signatur

Game long and prosper

Medlem

Wow, ser ju exakt ut som Battlefield 4.

Gnällkuk

Lär komma en uppdatering från JackFrags de kommande dagarna, men även om videon är två månader gammal så borde den ge ett hyggligt intryck av spelet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kommer definitivt att testa!
Speciellt om det liknar det minsta bf 3/4

Medlem

Hellre detta än HBTQ-field 5.

Medlem

Hellre HBTQ-field 5 än detta.

Geeks Gaming
Skrivet av Sviskon:

Hellre detta än HBTQ-field 5.

Sen när har hbtq varit inblandat?

Medlem

Ngn som har installerat och testat än ?

Inaktiv

@Jinxswe: Bra fråga. Rimligare hade väl varit att kalla det SJW-field 5 för jag gissar att det är vad personen tänkte på.

Releasehästryttare

@Tomas Helenius: De släppte även en mycket snygg CGI trailer igår:

Medlem

Hellre detta än klamydia.

Medlem

still waiting connecting.................. 40 min senare fortfarande connecting

Medlem

mostly negative - cant connect

1
Skriv svar