Skärmdumpar från spel

Medlem

Lite DCS Phantom

Medlem

Sable (PS5):

signatur

Konsolgubbe

Medlem

En liten radda till från Sable (PS5):

Fint litet spel! Jordnära berättelse med förvånansvärt intressant lore, fantastiskt design och en förmåga att locka fram upptäckarlust som få andra.

Dessvärre dras spelet fortfarande av horribla problem när det gäller prestandan. Frame rate skiftar konstant någonstans mellan 60 och 6(!) fps, och stundtals låser sig spelet i flera sekunder. Lägg dessutom till ständiga grafiska glitchar, ljud som hänger sig och flertalet fullständiga krasher så har du en soppa som heter duga. Personligen har jag inte spelat något så här trasigt spel på åtminstone 15 år - kanske rent av aldrig!

Med det sagt fanns det något som gjorde att jag fortsatte spela enda till slutet. En måste ju liksom få veta vad som finns bakom nästa krök…

signatur

Konsolgubbe

Medlem

Manor Lords

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Ytterligare två skärmdumpar från Manor Lords. Tror jag har 5 territorier och det börjar bli riktigt tungrott nu prestandamässigt.

På nedre bilden har har jag byggt ut rejält med åkermark, men har ännu inte bemannat upp bondgårdarna, kommer krävas rejält med arbetare till bondgårdarna, matförråden och till oxstallen och således då även bostadshus.

signatur

Medlem

Bilder man kan höra... xD

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

signatur

Skriv svar