Gör Duke Nukem och/eller Bulletstorm comeback? Gearbox fortsätter retas

Robot
Gör Duke Nukem och/eller Bulletstorm comeback? Gearbox fortsätter retas
Medlem

Den första varianten av Duke Nukem Forever behövs!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Gnällkuk

Hmmm....


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Ett nytt Dukie Nukie behövs!

Medlem

Ett nytt Duke Nukem som inte fastnar i dev hell.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

DNF2 kommer i 2028.

//LD

Medlem

Jag hoppas på ett nytt (riktigt bra) Duke Nukem långt före ett nytt Bulletstorm

Men dessvärre tror jag att det är ett nytt Bulletstorm med en återvändande Duke Nukem. Randy Pitchford sa ju vid ett tillfälle att de inte tänker göra fler Duke Nukem, utan använda IP:n och karaktären som en cameo i spel istället, ungefär som de valde att göra i just Bulletstorm.

Dum Pitchford. Stygg. Fyyyy...

Men har folk klagat tillräckligt på det yttrandet är det ju inte helt omöjligt att studion har ändrat sig


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Hade mer än gärna sett ett nytt Bulletstorm! Spelade nyligen igenom det första då jag fick det på PS+, gillade det starkt!

Skrivet av trickeh2k:

Hmmm....

-IMAGE-

Ja tack, hade ännu hellre fått ett nytt Brothers in Arms!

Medlem

Jag gissar på ett battle royale 😂


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

People Can Fly har Bulletstorm-IP:t va?

Medlem

Duke Nukem: Bulletstorm
Battle Royale


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av anon_326400:

People Can Fly har Bulletstorm-IP:t va?

Ja, för EA var utgivare till originalspelet och Gearbox var utgivare till Full Clip Edition som då hade Duke Nukem som spelbar karaktär. Antar därför att EA inte var utgivare till IP:t eftersom People Can Fly verkar kunna välja och vraka bland utgivarna


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Skribent
Skrivet av Tapiwen:

Duke Nukem: Bulletstorm
Battle Royale

The collectible card game.

Inaktiv
Skrivet av T.Mani:

Ja, för EA var utgivare till originalspelet och Gearbox var utgivare till Full Clip Edition som då hade Duke Nukem som spelbar karaktär. Antar därför att EA inte var utgivare till IP:t eftersom People Can Fly verkar kunna välja och vraka bland utgivarna

Får för mig att Epic Games ägde det först men att de gav det till People Can Fly.

Medlem
Skrivet av anon_326400:

Får för mig att Epic Games ägde det först men att de gav det till People Can Fly.

Ja, Epic Games ägde People Can Fly men de bröt sig tydligen loss och blev oberoende. Men inte helt tydligen eftersom de behövde Gearbox hjälp att att göra Full Clip Edition


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Duke Nukem-dlct till Bulletstorm var fantastiskt, som det moderna Duke Nukem vi aldrig fick (även om DNF aldrig var i närheten av så dåligt som spelpressen ville få det till). Hoppas det handlar om ett nytt Duke-spel som fullständigt ignorerar dagens pk-trams.

Medlem

Ett riktigt fett Duke Nukem skulle kunna få mig att spela AAA igen.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

The collectible card game.

GoTY!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Ja, gärna ett nytt Bulletstorm!
Men bara inte som ytterligare ett BR!


signatur

autograph

Skribent
Skrivet av Tapiwen:

Duke Nukem: Bulletstorm
Battle Royale

Duke Nukem: BulletRoyale


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar