Serious Sam 4 kan ha hundratusentals fiender på skärmen samtidigt
Konsol?
Nein, endast PC och Stadia.
Konsol stod ju med på tidigare trailer.
Every trophy counts...
No PS4 or Xbox One symbols to be found.
The reason for this? “The game is still coming to Xbox One and PlayStation 4 after its period of exclusivity is over with Stadia,” a Devolver Digital rep told Kotaku in a statement. It appears Google has worked out a timed exclusivity deal with Devolver Digital that will push back the game’s console release all the way into 2021, though an exact date has not been revealed.
Googlade.
Every trophy counts...
No PS4 or Xbox One symbols to be found.
The reason for this? “The game is still coming to Xbox One and PlayStation 4 after its period of exclusivity is over with Stadia,” a Devolver Digital rep told Kotaku in a statement. It appears Google has worked out a timed exclusivity deal with Devolver Digital that will push back the game’s console release all the way into 2021, though an exact date has not been revealed.
Googlade.
Det var goda nyheter, fick för mig att Stadia fixat total exklusivitet till PC. Då får vi hoppas att det även kommer ordentligt uppiffade versioner till nästa generations konsoler.
Har precis lirat SS3 VR för en ynka 5$
Och jävlar vad grymt det var i VR.
Köper lätt ss4 om det har vr stöd
Jag funderar på att köpa SS3 VR men är lite orolig över att jag kommer bli illamående.. skyrim vr klarar jag bara av en stund men om det är så roligt som du säger så kanske borde slå till och lira det när jag vänjt mig vid VR
Får mig att tänka på en viss Hassan sketch som jag inte vågar yttra mig om här😁😁
Du menar denna?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Jag funderar på att köpa SS3 VR men är lite orolig över att jag kommer bli illamående.. skyrim vr klarar jag bara av en stund men om det är så roligt som du säger så kanske borde slå till och lira det när jag vänjt mig vid VR
Spela mer innan du ger dig på SS3VR säger jag bara för här går det undan och nybörjare kommer bli golvade rätt snabbt.
Första halvtimmen är lite meh.. men sen så blir det värsta jävla johnny wick simulatorn med hagel brakare i en hand och AK i andra
Spela mer innan du ger dig på SS3VR säger jag bara för här går det undan och nybörjare kommer bli golvade rätt snabbt.
Första halvtimmen är lite meh.. men sen så blir det värsta jävla johnny wick simulatorn med hagel brakare i en hand och AK i andra
ok får köra lite mer Skyrim VR då men Serious Sam är ju hur roliga spel som helst
jag har haft mycket kul med ettan o tvåan
Du menar denna?
Jag tänker på en annan busringning, som Fredrik Lindström gjorde i Hassan, (1993-1994).
"100.000, det är absolut tak även för er?"
https://youtu.be/qIqVTo0PvKo
autograph
Du menar denna?
Tror mer på att det var denna:
https://www.youtube.com/watch?v=ddiJr3XmGqY
"Ja, den tror jag också att det var. Tipsade om den igår här i tråden 20:52:
En annan busringning, som Fredrik Lindström gjorde i Hassan, (1993-1994)."
"100.000, det är absolut tak även för er?"
https://youtu.be/qIqVTo0PvKo
autograph
Ah, jag blandar ibland ihop den med Roffes Morsa och även En Kikare.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.