Cyberpunk 2077 försenas till 10 december

Medlem

Trist såklart men hellre förseningar och bättre fungerande spel vid release än t.ex. RDR2-släppet där det ändå dröjde flera veckor innan det var spelbart i mitt fall etc. Kan ju såklart bli så ändå men.. ja. Sånt som händer.
Sen är det väl såklart lite pinsamt för dem att lova att det inte blir fler förseningar och sen inte hålla det men vafan. Sånt som händer återigen. Har betydligt värre saker att hantera i livet än att man måste vänta några veckor till med att spela ett spel.

Medlem

Det enda positiva med detta är att man kanske hinner få tag på ett nytt grafikkort innan det kommer ut!

Medlem
Skrivet av kingzla:

Oacceptabelt!

Har snackat lite med en polsk kusin som har deras adresser. Han ska åka över lite senare med järnrör och vinkelslip Får vi se om det kanske inte blir lite ändring... man ska inte ska gå säkert på jorden som spelskapare - många av dem verkar tro att dator- och tv-spel är någon slags hobby? :S

Men men, vill de behålla fingernaglarna gör de bäst i att släppa.

Vuxna karlar har rätt till gratis actionunderhållning och det gäller både film, musik och datorspel!!!!!

Va?


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem
Skrivet av Andy Hexagon:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sarkasm (förhoppningsvis)


signatur

I'm like you, I have no name.

tdn
Medlem

Ni som gråter så hemskt mycket får gärna motivera era tårar.

Medlem
Skrivet av Andy Hexagon:

Vad är det som är otydligt? Jag försöker framtvinga en release av ett spel vi ha rätt till!!!!

Medlem

Så spelet har gått guld och ska gå att spela från början till slut i vilken form man vill. Men ändå inte då dag 0 patchen är en anledning att skjuta upp spelet 21 dagar.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Avstängd

Cyberpunk... Tyvärr tror jag det blir årtiondets största besvikelse.
Så mycket hype blandat med så många förseningar kan inte resultera i annat tyvärr.

Spelet kommer nog vara bra men kommer inte att leva upp till hypen.


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

phi
Medlem

Nej, det var droppen och spiken i kistan. Jag hade ju för fan planerat att få corona i två veckor från den 19:e november.

Bojkott!

Medlem

Det kändes som att spelet var på väg mot (ånnu) en väldigt buggig release så det är kanske lika bra.

"Crunch" sedan maj förra året tydligen så att de som jobbar med spelet kanske inte har det helt mysigt.

Medlem

Tragiskt dåligt. Låt bli att sätta ett releasedatum hellre än att sätta gång på gång och skjuta upp det. Piss, hade ju sett fram emot att lira detta nu.

Medlem

Nää dra åt hellvettee. Var tvungen att gnugga ögonen o läsa en gång till. Vilket sjukt skämt när spelet har "gått guld". Då är den frasen inte värd ett skit nu då. Iaf inte CD Project Red mått mätt. Tur att man har Watch Dogs 3 och Assassin's Creed Valhalla att lira ut före detta iaf..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Farornas Konung

Jaha, då kanske man hinner få ett nytt grafikkort med lite tur.

Inaktiv

Hehe, releasedatum 10/12-77 inbokat.

Men personligen så kvittar det, kommer att ha fullt upp med PS5an när det egentligen skulle komma.

Medlem

🤮 Seriöst, acceptera att spelet aldrig kommer vara perfekt, om det är det de väntar på så kommer det aldrig släppas. Skjut bara upp nextgen om inte provat tillräckligt?


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Avstängd

Det är ju bara några veckor det försenas. Varför blir folk så arga?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Tråkigt men nu kanske man har en chans att kunna lira det på en next-gen maskin.

Medlem
Skrivet av B-itta:

"Cyberpunk har gått Guld"... nu kan man inte ens lita på det...

Men jag har väntat länge, väntar lite till. Inte som om jag kan göra annat.

Det är lungt. När du får väl spelet, blir det kalas och kanske även förlåten missgärning!:)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Vidrigt beteende.
Har ju gått guld.
Konsollerna kan få det sen, ge hit PC versionen

Medlem

Ledsamt! Lova aldrig när man inte är hundra procent säker. På grund av detta kommer ju vi nördar aldrig kunna lita helt på släppdatum, gå guld, lite extra crunch för att datumet skall hållas osv....

Tyvärr tror jag som andra nämnt här att det ändå kommer vara rejält bugigt till flera av formaten i början. Blir nog att vänta lite till för mig och hoppas att spelet kommer kännas klart, kanske en bit in på nästa år.
Jag kan tänka mig att de iaf kommer släppa det innan jul. Det är ju nästan ett måste för att ha kvar vårt förtroende.

Medlem

Men wtf!!


signatur

Meep!

Medlem

Fan, vad tråkigt. 2a gången jag bokat semester för det här spelet. En gång är ingen gång, men nu blir det att ångra förhandsbokningen och pitata spelet när det välan kommer... /surgubben

Skrivet av Stelefan:

Jaha.. Blir att pirata skiten då.. Kunde inte bry mig mindre om konsoler..
Detta är anledningen till varför vi hatar dem, de ska alltid förstöra för PC..
Bort med skiten!

Så....när du blir sur på en utvecklare så straffar du dom genom att inte köpa spelet. Fine så långt är jag med
Men sen tycker du ändå du vill spela spelet och därför piratsnor du det.

Låter som att du vill hitta på ursäkter att rättfärdiga ditt piratande
...eller så är du 12 år gammal


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Men vafan... varför gå ut med att spelet "gone gold"?
Med alla förseningar så känns det som att spelet kommer vara ganska buggigt på release. Nu känns det knappt som att jag vill spela det först några månader efter släppet.

Tråkigt bara att jag tagit ledigt och såg verkligen fram emot den 19:e. Men men det får bli assassins creed istället då.

Medlem

Slår nästan vad att spelet kommer ut i slutet av februari 2021, coronan har förstört alla tidsplaner dom troligtvis haft.

Medlem

Fan, men då får jag ta och köpa valhalla istället!

Medlem

Men satan, hade ju redan bokat ledigt den fredagen
Så detta blir ett julspel då (förhoppningsvis)..Och då har jag inget extra ledigt....

2020 är så jävla värdelöst


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Men vafan. Har ju bokad seemster för det här. Fuuuuuuck.

Medlem

Är ju för att det ska funka på flera olika platformar, hade det bara varit PC release så hade det kommit ut för länge sen. Men skitsamma bara det blir bra!

Medlem

Meeen förfa-an! Satans jävla perkele, i helvete, fan.

Att inget spelföretag börjar lägga sina releasedatum typ ett år längre fram än de tror sig bli klara, så de kan verka astunga när de släpper det tidigare än beräknat.


signatur

- pixelfantast

Skriv svar