Ny Resident Evil Village-show strax, samtidigt som ny demo förbereds

Robot
Ny Resident Evil Village-show strax, samtidigt som ny demo förbereds
Medlem

Demo är för mig överflödigt, vill redan ha spelet och vill även att spelet ska kännas nytt när jag spelar. Blir day 1 på det här, sjukt taggad:D

Medlem

Skönt med PC demo kommer denna gång. Testade på PS5 men var inte mind blown rent visuellt. Hoppas ett 3080 can do the trick.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Demo är för mig överflödigt, vill redan ha spelet och vill även att spelet ska kännas nytt när jag spelar. Blir day 1 på det här, sjukt taggad:D

Samma här!

Har kollat relativt lite, inte ens testat demot.

Spelar igenom RE2 remake för typ.. femte(?) gången och innan dess drog jag igenom RE7 för tredje gången.

Är spelet bättre än ovan så kommer jag att skjuta en liten skvätt i kalsongen med ett stort leende.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Demo är för mig överflödigt, vill redan ha spelet och vill även att spelet ska kännas nytt när jag spelar. Blir day 1 på det här, sjukt taggad:D

Same here. Kommer skippa alla trailers hädanefter så att jag inte förstör en ny fräsch upplevelse. Givet day 1 köp!!!.
Måste berömma CapCom även då detta spelföretag alltid lyckas hålla sina releaseplaner av sina spel utan förseningar som alla andra studios gör..

Lady Dimitrescu. That's a huge bitch..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Gör tvärtom. Kör betan och sen köper inte spelet. Resident evil 8 är i samma stil som 7an och det passar inte mig direkt. Sen måste jag strunta i att köpa vissa spel på grund av att jag aldrig kommer att ha tid för dom. Re8 kommer att antagligen köpa senare el få genom ps+ och då kommer jag iaf pröca mer av spelet. Men just nu är det onödigt att kloa men tror att det är ett helt ok spel faktiskt.

Medlem

Kommer att testa demot till PC bara för att veta ifall min dator fixar det eller om man ska köra det på PS5:an istället.
Väldigt taggad på detta!

Den andra scenen precis i början av trailern (direkt efter häxorna) ser riktigt jäkla intressant ut!

Medlem

Utifrån det mesta jag sett så ser detta ut som en mix av RE7 och RE4, vilket är ett bra steg. RE7 var ok, men för mycket "äckel" och för lite monster-horror-action för min del. Hoppas det lutar R4 än RE7, eller helst ett helt eget bra spel självklart!

1
Skriv svar