Asus ROG Delta S – en lättviktare med kompetent ljud

Robot
Asus ROG Delta S – en lättviktare med kompetent ljud

Trådbundet år 2021? Fredrik undersöker om ljudkvalitet och mikrofon med AI–teknik väger upp för utebliven flexibilitet.

#asus


Medlem

Nope, aldrig trådade headset igen.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Ser ut som någon sci-fi version av en BH.

NuZ
Testpilot

Snyggt som alltid! @shadee


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Json_81:

Nope, aldrig trådade headset igen.

Kan inte annat än instämma.
Efter att jag köpte mina Arctis Pro Wireless finns det ingen återvändo.

Medlem

Bra recension.
Inga lurar för mig men tack för en bra recension.
Tipps till foto biten fota inne med riktad belysning köp en spray burk med luft så du kan blåsa bort allt damm och annat från objectet innan fotografering.

Annars jätte bra!

Skribent
Skrivet av Ducci:

Bra recension.
Inga lurar för mig men tack för en bra recension.
Tipps till foto biten fota inne med riktad belysning köp en spray burk med luft så du kan blåsa bort allt damm och annat från objectet innan fotografering.

Annars jätte bra!

Tack för feedback.

Smart där med komprimerad luft för att få bort dammpartiklar, det ska jag ta till mig. Fotograferingen är lurig att få till, har ju bara en mobilkamera och inte direkt något bra rum att fotografera i men tar till och funderar lite till nästa test.

Ska tilläggas dock att till den här piloten siktade jag på gröna somriga bilder så de här hade jag tagit utomhus i vilket fall som helst

Medlem

Här sitter man och letar efter ett par bra lurar, möjligen trådade så råkar man hamna här och titta på en gammal klasskompis bild. Kul att se dig göra något du brinner för Fredrik! Blir nog inte detta headset för mig och ställer mig tveksam till asus headsets i överlag.

mvh Kogo (Jocke i din klass)

Skribent
Skrivet av Kodero:

Här sitter man och letar efter ett par bra lurar, möjligen trådade så råkar man hamna här och titta på en gammal klasskompis bild. Kul att se dig göra något du brinner för Fredrik! Blir nog inte detta headset för mig och ställer mig tveksam till asus headsets i överlag.

mvh Kogo (Jocke i din klass)

Hallå där! Kul du hittade hit och reggade dig för att säga hej

Välkommen!

1
Skriv svar