God of War Ragnarök-regissören vill jobba med serien resten av livet

Robot
God of War Ragnarök-regissören vill jobba med serien resten av livet

Teamet gör dock just nu "många olika saker".

#god-of-war-ragnarök, #santa-monica-studios


Medlem

Ser fram emot vad de kan åstadkomma med ny god of war på ps5 och inte behöva bry sig om ps4

Medlem

Nu är det ju känt sen några år tillbaka att Cory och en del andra inom Santa Monica jobbar med något nytt.
Va det blir kanske vi får reda på under game awards eller nästa Sony showcase.

Medlem

"Lågoddsaren är att nästa egenproducerade spel blir ett God of War. Release 2026, kanske...?"

Cory Barlog - som nyligen var i Sverige och åt lördagsgodis - har ju jobbat med något annat sedan 2018.

Det var någon som gick från Santa Monica till Epic förra året vars senaste jobb var "gameplay director on unannounced project 2018-2021" eller något liknande så det är inte omöjligt att de har något nytt att visa ganska snart.

Medlem

Undrar om han skulle vara lika upphetsad efter sitt femtioelfte gow ^^

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Undrar om han skulle vara lika upphetsad efter sitt femtioelfte gow ^^

Kan ju fråga om femtionio


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Jag vill inte ens tänka på hur spelet inte hade fungerat på min ps4. När jag köpte ps5an så var jag så lättad. För min ps4 lät som en mindre jet motor och blev överhettad för ingenting. Gow 1 & andra spel var så jobbiga för det att den bara la av. Jag misstänker brist på kylpasta. Men som tur är så behöver jag aldrig mer bry mig om det.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Ser fram emot vad de kan åstadkomma med ny god of war på ps5 och inte behöva bry sig om ps4

Same. Nog för att det är ett underbart spel, och high frame rate-läget är fruktansvärt trevligt, men det märks definitivt att man spelar ett högupplöst PS4-spel och inget annat. Tänk om gatewaysen hade varit som i Rift Apart och man sluppit krypa genom hål och dylikt så ofta, bara det skulle göra skillnad.

Hursomhelst så är det ju en väldigt uppskattad serie som fått en bred publik sedan 2018, så nog lär vi få mer.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

1
Skriv svar