Valve ger bort en Steam Deck under varje minut av The Game Awards

Robot
Valve ger bort en Steam Deck under varje minut av The Game Awards

Det är väldigt många Steam Decks.

#game-awards, #steam-deck


Redaktör

Blocket dagen efter:

"Säljes - 179 Steam Deck
Säljare: Tursam gamer"


signatur
Medlem

Skulle inte sitta helt fel med en Steam Deck, skulle bli en intressant platform att optimera och designa ett spel runt.

Medlem

nog större chans vinna på lotto men kul grej.

Medlem

Kul att folk som betalat får vänta på steam deck p.g.a. komponentbrist och sen gör de något sånt här 🤦🏽‍♂️


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Blir att delta och hålla tummarna. :3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Blocket dagen efter:

"Säljes - 179 Steam Deck
Säljare: Tursam gamer"

Vinner jag alla så skickar jag till FZ så kan ni ha en redig jävla tävling där man mailar ett skämt till GabeN och han väljer ut de roligaste.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Redaktör
Skrivet av Managor:

Vinner jag alla så skickar jag till FZ så kan ni ha en redig jävla tävling där man mailar ett skämt till GabeN och han väljer ut de roligaste.

Nämen vad fint tänkt! <3

(Risk att jag lägger undan en åt mig själv då. Riktigt bra spelmaskin, och den jag testade är Swec-Jonas.)


signatur
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Valve har väldigt många pengar.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Kul att folk som betalat får vänta på steam deck p.g.a. komponentbrist och sen gör de något sånt här 🤦🏽‍♂️

De har väl haft Steam Decks i lager ett tag nu?


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Kul att folk som betalat får vänta på steam deck p.g.a. komponentbrist och sen gör de något sånt här 🤦🏽‍♂️

Det finns väl inget som säger att de som vinner inte får vänta med?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Står att det kommer pågå i ca 2h och 30 min. Så det blir 150 Steam Decks som ges bort.

Medlem

Och folk säger att detta inte är AD-Awards.

Sänds showen torsdag natt till fredag. Så det är fredag 02:00 eller fredag natt mot lördag 02:00 svensk tid?

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Kul att folk som betalat får vänta på steam deck p.g.a. komponentbrist och sen gör de något sånt här 🤦🏽‍♂️

1 - 2 veckors levernasdatum om du köper från Valve via Steam, så nej det är inte så.
Dom hade inte gjort nått sånt annars.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det kan ju vara att logistiken tar mer tid nu än tillverkningen.
Eller att dem inte gjort klart ström adaptrarna för eu regionens steamdecks..

Medlem
Skrivet av Molotov:

1 - 2 veckors levernasdatum om du köper från Valve via Steam, så nej det är inte så.
Dom hade inte gjort nått sånt annars.

Det hade de nog gjort ändå. 150 st är ingenting. Inte ens ett märke i marginalen. När populära produkter säljer slut innebär det inte att tillverkaren själv är nere på noll. Det innebär att det finns fler beställningar än nuvarande produktionstakt/leverans mäktar med.

De har självklart enheter att sälja till väl valda områden/personer.

Medlem
Skrivet av vamp:

Det hade de nog gjort ändå. 150 st är ingenting. Inte ens ett märke i marginalen. När populära produkter säljer slut innebär det inte att tillverkaren själv är nere på noll. Det innebär att det finns fler beställningar än nuvarande produktionstakt/leverans mäktar med.

De har självklart enheter att sälja till väl valda områden/personer.

Ja kanske det, men det hade inte varit bra PR och det är inte heller nu den situation som den jag citerade sa.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av ace84:

Det kan ju vara att logistiken tar mer tid nu än tillverkningen.
Eller att dem inte gjort klart ström adaptrarna för eu regionens steamdecks..

Jag beställde min Steam Deck på måndag morgon, fick den på fredag lunch. Skickades från Nederländerna samma dag.
(Bästa pryl jag köpt 2022 (och 2021 (och 2020 (och 2019 (och ...))))

Medlem

Kul att man måste titta klockan 02:00 för att kunna vinna... Undra om man kan göra det sovandes.

1
Skriv svar