Missa inte löjligt billig Tomb Raider-reboot på Steam

Robot
Missa inte löjligt billig Tomb Raider-reboot på Steam
Medlem

Pallade bara 20 minuter. Kändes alldeles för självspelande. Kanske blev bättre senare?

Medlem

Mycket trevligt spel!
"Female protagonist" har den som "tag". Var väl ett av spelen som slog kritikerna på fingrarna när det gäller att kvinnliga huvudpersoner i spel inte säljer. Sedan vet jag inte hur bra det gjorde finansiellt men det är ett riktigt välgjort spel. Jag vill minnas att det fanns ett multiplayer i det som jag struntade högaktningsfullt i. ☺️

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Pallade bara 20 minuter. Kändes alldeles för självspelande. Kanske blev bättre senare?

Exakt. Ett filmspel med snitslade (vitpenslade) banor som spelar sig själv.

En ren förolämpning mot spelares intelligens, särskilt i förhållande till seriens historia.


signatur

Memento Mori

Medlem

Om ni inte har spelat den här pärlan är det dags att slå till! Jag körde genom det för några år sedan och kunde knappt slita mig. Ett riktigt grymt äventyrsspel i bästa Uncharted-anda.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Tyckte detta spelet var riktigt bra. Men en av anledningarna var att det kändes som Lara var i fara. Självsäkra Lara som klarar allt är inte alls lika intressant.

Detta är något jag önskade både fler spel och filmer tänkte på. En huvudperson som är perfekt är rätt tråkig, det är oftast svagheterna som skapar en intressant karaktär.

Sen om det dinglar något mellan benen eller ej är rätt ointressant.

Medlem

Ett riktigt bra spel.
2an är lite bättre.
jagat in 100% på båda som den idiot jag är.
Fick nu att jag hade 89% rea Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition så jag slog till.

It's not a lake, it's an ocean

Jag gillade verkligen den senaste Tomb Raider-trilogin. Rebooten från 2013 var ett bra äventyrsspel men kändes aldrig som ett Tomb Raider. I Rise fick vi äntligen utforska gravar igen och striderna blev sedan ännu bättre i Shadow (som dock var en besvikelse miljömässigt efter det väldigt varierande och vackra Rise).


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Spelade ut det en gång på PS4. Inte världens bästa spel men det var okej stundvis. Prövade tvåan som kändes bättre men sen kom jag av mig och spelade aldrig klart. De andra delarna har jag inte rört.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Exakt. Ett filmspel med snitslade (vitpenslade) banor som spelar sig själv.

En ren förolämpning mot spelares intelligens, särskilt i förhållande till seriens historia.

Skrivet av Pjotor:

Om ni inte har spelat den här pärlan är det dags att slå till! Jag körde genom det för några år sedan och kunde knappt slita mig. Ett riktigt grymt äventyrsspel i bästa Uncharted-anda.

Hur skall man göra här...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Hur skall man göra här...

Jadu vad sägs som att respektera deras åsikter och gå vidare med ditt liv ? Food for thought

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Hur skall man göra här...

Testa och bilda sig en egen uppfattning


signatur

|.|

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Hur skall man göra här...

Om du gillar QTEs precis överallt och aldrig spelat dom gamla spelen så kommer du nog att gilla detta.

Medlem

Jag följde den översta länken och fick se det här: "DETTA SPEL KAN INNEHÅLL MATERIAL SOM INTE ÄR LÄMPLIGT FÖR ALLA ÅLDRAR
ELLER FÖR VISNING PÅ JOBBET.".

NSFW? Nä men fy, vad lägger ni upp här egentligen!

Medlem

Var det inte en bättre deal att få alla tre gratis på epic games?
Rise of the tombraider finna iaf på gamepass igen och den här typen av spel är perfekta för det, för även om de känns snitslade och tillrättalagda så kan man spela igenom dom och avinstallera dom och vara nöjd sedan.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Pallade bara 20 minuter. Kändes alldeles för självspelande. Kanske blev bättre senare?

Spelade det på 360 när det kom så var ett tag sen, men tyckte det var bra på den tiden. Inte så mycket att tänka mest hoppa fram på en uppenbar rutt och skjuta fiender lite då och då.
Lite som uncharted. Så det är kanske inget kul om man är ett fan av originalen i serien.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Hur skall man göra här...

Båda sa ungefär samma sak, de bara uttryckte det på olika sätt.

Medlem

Man hittade hem först med trean av reboot-trilogin, ettan och tvåan kan man gott skippa.

Medlem

Uncharted-serien har verkligen utklassat Tomb Raider totalt i min mening.

Ska mycket till för att jag ska köpa ett nytt Tomb Raider. Ångrar att jag slösade tid på det förra som släpptes. De var bättre förr.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av kebbe:

Man hittade hem först med trean av reboot-trilogin, ettan och tvåan kan man gott skippa.

Jag tyckte tvåan var överlägset bäst av dom.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Man hittade hem först med trean av reboot-trilogin, ettan och tvåan kan man gott skippa.

Tyckte de var mer eller mindre exakt likadana allihopa.

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag följde den översta länken och fick se det här: "DETTA SPEL KAN INNEHÅLL MATERIAL SOM INTE ÄR LÄMPLIGT FÖR ALLA ÅLDRAR
ELLER FÖR VISNING PÅ JOBBET.".

NSFW? Nä men fy, vad lägger ni upp här egentligen!

Lara stönar löjligt mycket i denna rebooten så...

Fattar inte att detta är nästan 11 år gammalt. Sinnessjukt!

1
Skriv svar