Mer pusslande: Escape Simulator 2 utannonseras

Robot
Mer pusslande: Escape Simulator 2 utannonseras

Draculas slott, rymdskepp och annat väntar – ensam eller i co-op.

#Escape-simulator-2, #Pine-studio

Releasehästryttare

Gillade första spelet men störde mig enormt på att alla rum som fans vid släppet bara va en liten fyrkant, verkar som de gjort om det till 2an så blir en igenom spelning för mig!

Medlem
Skrivet av Devan:

Gillade första spelet men störde mig enormt på att alla rum som fans vid släppet bara va en liten fyrkant, verkar som de gjort om det till 2an så blir en igenom spelning för mig!

Kanske var så vid släppet, men de kartor som lagts till efter det har enorm variation. Och Steam Workshop kartorna är allt mellan himmel och jord, inte många fyrkanter där inte.

Releasehästryttare
Skrivet av Fletchett:

Kanske var så vid släppet, men de kartor som lagts till efter det har enorm variation. Och Steam Workshop kartorna är allt mellan himmel och jord, inte många fyrkanter där inte.

k, pusslen va bra ändå! Testade nyligen Escape academy och det va ju betydligt sämre!

Medlem

Är det att föredra att spela ettan i CO-OP, eller kan man ha minst lika kul själv?

Redaktör
Ponny
Skrivet av Devan:

Skrivet av Fletchett:

Hade exakt den känslan hade jag där och då. Var så sabla trångt att spela tillsammans. Men skönt att de verkar ha löst det.

Och gillar verkligen den lite "råare" tonen i tvåan. Har ögonen på detta! Har ändå haft mkt kul med första.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Väntar på att Molotov ska dyka in och prata om VR-delen 😁

1
Skriv svar