Mer videomaterial från portalspelet Black State
Det är förbannat jävla snyggt men ser så själlöst ut.
Håller med, känns 3D Mark typ.
Det är förbannat jävla snyggt men ser så själlöst ut.
Håller med, ser ut som ett spel där man har gjort miljöer och modeller först, för att visa grafiken, och sen lägger på ett spel på det.
Känner att jag låter som en gubbe med gammal trött dator som försöker trösta mig själv då min dator aldrig skulle orka den där grafiken, men det här väcker inte minsta ha-begär hos mig. Alla de senaste UE-demon som visats har hypat mig som tusan eftersom jag vet att det innebär att kreativa spelidéer kommer kunna realiseras med sanslöst bra grafik, och om detta hade varit ett demo på en motor eller nån teknik som kommer göra att vilket spel som helst kommer kunna se ut så där, så hade jag varit helhypad.
Men det där spelet bara som ett isolerat spel? Fasansfullt snyggt, men inte lockande.
Osar techdemo lång väg, men samtidigt är ju inte alls allting snyggt i trailern heller. Explosionerna och förstörelsen såg meh ut. Massor med reflektioner och geometri vilket är coolt visst, men thats it typ?
Förstod inte alls titeln när jag läste snabbt heller jag trodde det här handlade om Valve's spel "Portal"
Håller med, känns 3D Mark typ.
Det första jag tänkte med hah, det ser ut som 3d Mark. som back in the days med Matrix Lobbyn och helikoptern och allt det där. Dessutom ser det ju inte ens så bra ut allt detta, som vanligt med deras sk "demos".
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.