"Tony Hawk's Pro Skater 3+4" har klassificerats i Singapore
Och det officiella THPS-kontot på X räknar ner till 4/3.
#Activision, #Tony-hawks-pro-skater, #nyhetstips
3:an förädlade konceptet från 1+2. 4:an bröt ny mark i att ha mer "open levels" där man åtog sig uppdrag, utan fast arkadtimer att klara så mycket man kunde under tidspress.
Personligen föredrog jag 4:an, men njöt varje minut av 3:an också!
Angående 60 fps är det väl att förvänta (i varje fall på current-gen), då 1+2 remake:n har det
De är riktigt bra eller var riktigt bra på den tiden iaf. Har nog inte speciellt modernt gameplay längre i styrningen. Hade hellre tagit remake av 3 o 4 istället för 1an o 2an som släpptes för några år sedan...
Annars är Underground och American Wasteland bra Tååny Hök spel..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
3:an förädlade konceptet från 1+2. 4:an bröt ny mark i att ha mer "open levels" där man åtog sig uppdrag, utan fast arkadtimer att klara så mycket man kunde under tidspress.
Personligen föredrog jag 4:an, men njöt varje minut av 3:an också!
Angående 60 fps är det väl att förvänta (i varje fall på current-gen), då 1+2 remake:n har det
Va? Gick det på tid i 3an?
Ducati Streetfighter 848
9800X3D/Radeon 9070
Va? Gick det på tid i 3an?
Hm, ja det vill jag minnas. Eller så fanns det som ett valbart läge om man ville Men det har du rätt i, jag kan ha fel där!
Upplägget med att man hade alla objectives vid start av en level var dock detsamma som 1 & 2, dvs "Samla SKATE", "Samla COMBO", "Klara det här gapet" osv.