"Tony Hawk's Pro Skater 3+4" har klassificerats i Singapore

Robot
"Tony Hawk's Pro Skater 3+4" har klassificerats i Singapore

Och det officiella THPS-kontot på X räknar ner till 4/3.

#Activision, #Tony-hawks-pro-skater, #nyhetstips

Medlem

Hoppas dom gör en remake av Underground också, fast det kanske skulle kräva för mycket jobb då det är mer fokus på story.

Undrar om man kan förvänta sig 1+2 på Game Pass snart?

Medlem

Detta kommer jag köpa till xboxet så länge det körs i 60 fps.
Tony hawk 4 körde jag på Nintendo sm fast blev utslagen pga folk som körde tråktaktiken och grinda fontänen i college. Istället för att faktiskt spela normalt.

Spelade det väldigt mycket på gamecube.

Medlem

Spelade 4an asmycket på xbox som barn. Intr kört något före eller efter det.

Vad jag förstår är det 3an som är mest uppskattat?

signatur

Ducati Streetfighter 848

9800X3D/Radeon 9070

Medlem
Medlem

3:an förädlade konceptet från 1+2. 4:an bröt ny mark i att ha mer "open levels" där man åtog sig uppdrag, utan fast arkadtimer att klara så mycket man kunde under tidspress.

Personligen föredrog jag 4:an, men njöt varje minut av 3:an också!

Angående 60 fps är det väl att förvänta (i varje fall på current-gen), då 1+2 remake:n har det

Medlem

De är riktigt bra eller var riktigt bra på den tiden iaf. Har nog inte speciellt modernt gameplay längre i styrningen. Hade hellre tagit remake av 3 o 4 istället för 1an o 2an som släpptes för några år sedan...

Annars är Underground och American Wasteland bra Tååny Hök spel..

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

Trevligt. Har haft många roliga timmar med originalen.

Medlem
Skrivet av MLundin:

3:an förädlade konceptet från 1+2. 4:an bröt ny mark i att ha mer "open levels" där man åtog sig uppdrag, utan fast arkadtimer att klara så mycket man kunde under tidspress.

Personligen föredrog jag 4:an, men njöt varje minut av 3:an också!

Angående 60 fps är det väl att förvänta (i varje fall på current-gen), då 1+2 remake:n har det

Va? Gick det på tid i 3an?

signatur

Ducati Streetfighter 848

9800X3D/Radeon 9070

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Va? Gick det på tid i 3an?

Hm, ja det vill jag minnas. Eller så fanns det som ett valbart läge om man ville Men det har du rätt i, jag kan ha fel där!

Upplägget med att man hade alla objectives vid start av en level var dock detsamma som 1 & 2, dvs "Samla SKATE", "Samla COMBO", "Klara det här gapet" osv.

1
Skriv svar