Final Fantasy IX firar 25 år – med jubileumstrailer
Asså vad fan. Vilket jävla antiklimax.
Får mig att tänka att en ev remake/remaster eller liknande ligger ytterligare något år eller mer bort i tiden. För det finns väl ingen chans att de släpper en menlös trailer nu och sen utannonserar det om typ två månader? Inte ens SE kan väl ha så dålig känsla för timing? 🙄
Får mig att tänka att en ev remake/remaster eller liknande ligger ytterligare något år eller mer bort i tiden. För det finns väl ingen chans att de släpper en menlös trailer nu och sen utannonserar det om typ två månader? Inte ens SE kan väl ha så dålig känsla för timing? 🙄
Nej, det här hade ju varit ett optimalt tillfälle. Så ja, blir det nån utannonsering så känns det som att det lär dröja ett tag.
Jag har klarat av spelet två gånger. Gillar mycket med spelet men jag skulle inte kunna återbäratta något från spelets handling. Jag kommer inte ihåg något annat än att man kidnappar Garnet i början.
Har spelat igenom det tre gånger, kan återberätta det mesta utan större problem. Blir sugen på att starta en fjärde genomspelning ändå.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT