Tack, sommaren!

Redaktör
Ponny
Tack, sommaren!

Varken sommaren eller semestern är över (har en kvar), men känner ändå en tacksamhet jag vill uttrycka. Mina planer var... inga alls. Ingen resa. Inget flängande. Det blev verkligen så. Jag har spelat Horizon-remastern i 80 timmar, och är inne i Forbidden West (50 timmar and counting). Jag har sprungit många mil, läst böcker (kommit fram till att min syn kanske börjat blir sämre – åldern 42 ger sig tillkänna!), kollat flera filmer (längesedan jag gjorde det), plöjt Förrädarna UK och Australian Survivor, och... så himla skönt det varit. Har inte ens spelat med mitt gäng, men nu har vi börjat komma igång så smått.

Det blev (rättelse: är) en sommar för att chilla. Precis som jag ville. Så blev det för mig. Och för dig?

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag säger som dig, tack sommaren! Bara varit hemma och stressat av. Spelat ut halo:infinity, morgonpromenader med hunden, plockat grönsaker i växthuset, käkat frulle i soluppgången, badat i havet, seglat m.m. Denna sommaren har varit den bästa på länge och verkar hålla i sig hela augusti ut, med lite tur till mitten av september…

Medlem

Låter härligt, man ska göra det man vill på sin semester, jag har i många år haft svårt att hålla förväntningarna i schack angående somrarna och brukar oftast vara besviken över de men nu har det blivit bättre.

Har fortfarande en vecka semester kvar, vi håller oss kvar på ön och ska försöka besöka några restauranger och umgås med familjen.

I övrigt har det varit en spännande semester, vi har både köpt hus och sålt vår lägenhet och vi flyttar redan om en månad.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Ja nu är det fan över Fick slå på ratt- och stolsvärme i bilen nu på morgonen. Tack för allt sommaren.

Bring it on Hösten! Säger jag. Härlig årstid. Det har varit en bra sommar, men nu är man redo för lite omväxling. Underbart att leva i ett land med fyra distinkta årstider.

Medlem

Ja tack för en myggfri sommar, eller mja jag har sett och slagit ihjäl 1 mygga på hela sommaren

1
Skriv svar