Världens bästa spel-låt: Gruppspelet!
0p till en så fräsig låt.
Nu väntar två grupper där det egentligen bara är två låtar jag har har en relation till, så får lyssna in mig ordentligt när grupperna drar igång.
Nej, usch och fy säger jag
Ad hoc addendum
Kul att du är så motiverad och att du får någon form av vinning av det hela - för det ligger ju en hel del arbete bakom detta! Som en aktiv deltagare i denna tävling så får jag tacka för ditt fortsatta engagemang.
Kul att du är så motiverad och att du får någon form av vinning av det hela - för det ligger ju en hel del arbete bakom detta! Som en aktiv deltagare i denna tävling så får jag tacka för ditt fortsatta engagemang.
Tack! Tycker mest att det är kul, förutom när jag är väldigt trött ibland på tosdagar/torsdagar och måste skynda hem från jobbet för att hinna i tid! (slutar ibland 1930 och det kan bli väldigt tight att hinna till 21!)
Och ja, det blir några timmar i veckan, men som sagt, det är också väldigt kul att se allt växa fram!
Ad hoc addendum
En liten justering, 3:e låten i grupp N ska vara "Bandit Radio - S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky". Superviktigt! ;D. Ska bli intressant att se hur det går för den sen
Vill förövrigt också passa på att tacka dig för allt jobb du gör!
En liten justering, 3:e låten i grupp N ska vara "Bandit Radio - S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky". Superviktigt! ;D. Ska bli intressant att se hur det går för den sen
Vill förövrigt också passa på att tacka dig för allt jobb du gör!
Tack! Var lite vårtolkat vad som var vad i den titeln, men nu fattar jag hur det funkar. Tolkade det som att Bandit Radio var ett artistnamn.
Har dålig koll på S.T.A.L.K.E.R. spelen.
Och tack!
Ad hoc addendum
Grupp O - Omgång 1 | Omgång 2 | Omgång 3
Grupp O har bara en Youtube-länk i listan.
Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB
Grupp O har bara en Youtube-länk i listan.
Tack.
Ad hoc addendum
Tack! Tycker mest att det är kul, förutom när jag är väldigt trött ibland på tosdagar/torsdagar och måste skynda hem från jobbet för att hinna i tid! (slutar ibland 1930 och det kan bli väldigt tight att hinna till 21!)
Och ja, det blir några timmar i veckan, men som sagt, det är också väldigt kul att se allt växa fram!
Jag tror att alla skulle förlåta dig om du skulle bli sen någon vecka, eller rent ut av hoppa över hela tävlingen någon vecka.
Det är ju inte så att vi betalar dig för att göra detta.
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Jag tror att alla skulle förlåta dig om du skulle bli sen någon vecka, eller rent ut av hoppa över hela tävlingen någon vecka.
Det är ju inte så att vi betalar dig för att göra detta.
Ah nä, men skippar jag en vecka skippar jag allt xD
Edit: men ja, jag vet att jag inte "måste" - men jag vill!
Ad hoc addendum