Medlem
Xbox series x

Säljer en Xbox series x svart modell. 1TB lagringsutrymme med en handkontroll

Säljes för att jag i princip inte använder den längre. Har använts ca 1 månad varje i samband med semester då jag haft konsolen i sommarstugan. Så skicket skulle jag påstå är bra.

Vet inte vad ett rimligt pris är tyvärr. 4000kr?

Backloggens befriare

Bara för att förtydliga, fjärrkontroll = handkontroll?

signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Bara för att förtydliga, fjärrkontroll = handkontroll?

Haha, ja förlåt. Jag har varit lite väl knasig i knoppen idag 🤣 jag ändrar tack 👍

Medlem

4000kr är ett rimligt pris, det sålde jag min för.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

4000kr är ett rimligt pris, det sålde jag min för.

Ja de där rackarna har ju stigit i pris, nu säljs de väl inte ens här. När de fanns låg de väl på över 7k senast har ja för mig

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Ja de där rackarna har ju stigit i pris, nu säljs de väl inte ens här. När de fanns låg de väl på över 7k senast har ja för mig

Kostar 8k på Amazon.se
Tradera har en budgivning på 4700kr.

signatur

Medlem

Tror dock att intresset för Xbox är relativt lågt i Sverige, så att kränga en Series X för mer än 4000 kr blir svårt. Smartast är nog att sätta ett lågt utropspris på Tradera och sätta ett reservationspris som du är okej med. På så vis riskerar du inte att gå lottlös ur affären om det blir en låg budgivning.

Medlem
Skrivet av BlueTeam:

Tror dock att intresset för Xbox är relativt lågt i Sverige, så att kränga en Series X för mer än 4000 kr blir svårt. Smartast är nog att sätta ett lågt utropspris på Tradera och sätta ett reservationspris som du är okej med. På så vis riskerar du inte att gå lottlös ur affären om det blir en låg budgivning.

Sant 👍

Medlem

Jag hörde att developer mode är gratis på Xbox nu så då kan man göra om sin xbox till en emulatorstation.

signatur

Medlem
Skrivet av lonian:

Jag hörde att developer mode är gratis på Xbox nu så då kan man göra om sin xbox till en emulatorstation.

Jaså, är du helt säker? Vet att det kostade runt en hundring förut, men blir nu sugen att testa

Medlem

Älskar min Series X. Quick Resume, Blueray, helt tyst och sköna handkontroller. Betydligt billigare än en pc och, för min del, perfekt för slöspelande av singleplayer och couch co-op.

Går även köpa spel relativt billigt på diverse nyckel-sidor och reorna är oftast helt okej.

signatur

Har spelbranschen som hobby

Medlem
Skrivet av BlueTeam:

Jaså, är du helt säker? Vet att det kostade runt en hundring förut, men blir nu sugen att testa

Det är vad en youtuber påstår i alla fall, finns en guide hur man gör med alla installationer.

signatur

1
Skriv svar