Skämtsam Battlefield 6-trailer laddar för lanseringen
Så Zac Efron skin? 2800 battlefield points? Själv väntar jag fortfarande på den kvinnliga soldaten med en robot arm
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Så Zac Efron skin? 2800 battlefield points? Själv väntar jag fortfarande på den kvinnliga soldaten med en robot arm
Tror du missuppfattade trailern
Såg du mer än två sekunder av trailern? För dom du gjorde det hade du nog fattat att det är raka motsatsen man vill förmedla. 🤣
Förstår inte vad som gör trailern pinsam för vissa?
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Gött med lite smakfulla nålstick till konkurrenterna
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''
Förstår inte vad som gör trailern pinsam för vissa?
Mer än att den var så cheesy att man skämdes lite, vet ej
Såg du mer än två sekunder av trailern? För dom du gjorde det hade du nog fattat att det är raka motsatsen man vill förmedla. 🤣
Förstår du inte att vi förstår det, men vi minns hur värdelöst behandlade spelarna har blivit av de här utvecklarna över flera iterationer av spelet.
När folk säger "nej tack jag minns hur illa det här smakade senast" så är det rätt förvirrat att säga "men förstår du inte att det kommer smaka chokladmjölk den här gången". Med en "jag skrattar åt din dumhets-emoji" efter.
P.L.U.R
Mer än att den var så cheesy att man skämdes lite, vet ej
Det är nog exakt det som gör den pinsam ska du se.
P.L.U.R
Förstår du inte att vi förstår det, men vi minns hur värdelöst behandlade spelarna har blivit av de här utvecklarna över flera iterationer av spelet.
När folk säger "nej tack jag minns hur illa det här smakade senast" så är det rätt förvirrat att säga "men förstår du inte att det kommer smaka chokladmjölk den här gången". Med en "jag skrattar åt din dumhets-emoji" efter.
Om det nu är så man vill att kommentaren ska tolkas, så kan man ju skriva det. 🤷♂️
"Only in Battlefield" är ju inget nytt, här är den bästa (inofficella) trailern för BF3 t.ex:
https://www.youtube.com/watch?v=Zo5-XpQ5Jkk
Är du YmerXE's officiella talesman?
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >
Vilken absolut hemsk trailer. Så jävla billigt att bara trycka in kändisar bara för sakens skull med, vad fasen var detta?