Gratis fullversion - The Suffering

Medlem

Jag tycker spelet påminner väldigt mycket om flera skräckspel. Men det första som slog mig var nog Infernal som kom för nåt år sen?

Inaktiv
Skrivet av Boulund:

Jag tycker spelet påminner väldigt mycket om flera skräckspel. Men det första som slog mig var nog Infernal som kom för nåt år sen?

Ett av de roligaste spelen jag lirat Älskar spel som man inte behöver köra lång skittrist tutorial för att lära sig skiten (ASSASSINS CREED, skitspelet <3) detta var plug and play


signatur

a"C"RED -

Skrivet av McBeaver:

Alltid kul när de släpper spel som ändå inte kommer sälja mer, gratis.
Ser fram emot att testa det senare ikväll.

Känner en som köpte spelet för några dagar sedan i butik. LOL pinsamt värre


signatur
Medlem

Gud vad ni lovordar liret då, skräckspelsfantast som man är måste man ju bara installera och testa. 85% klart.

Edit : Haha, det var ju bra so far. Blir lite rädd dock :$.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

rätt mysigt att spelet krashar och att en no-cd crack från reloaded fixar det hela...

Inaktiv
Skrivet av b0ne:

Gud vad ni lovordar liret då, skräckspelsfantast som man är måste man ju bara installera och testa. 85% klart.

Edit : Haha, det var ju bra so far. Blir lite rädd dock :$.

Var inte så värst läskigt, dock gillar jag inte de där bilderna som kommer upp ibland med ngt jobbigt ljud


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av McBeaver:

När jag startade spelet så fick jag ett error medelande som sa att det var något fel på min upplösning.
Testade igen lite senare och denna gången hade jag min sekundära bildskärm(tv'n) igång och då satte spelet igång fast på tv'n så jag testade att byta och göra datorskärmen till den sekundära och då kom bilden rätt och jag kunde börja spela

Jag har samma problem, men hur byter jag sedan bildskärmsdrivrutin så jag slipper flippa skärmarna hela tiden?

Inaktiv

Snart klarat det, skulle säga att det tillochmed är roligare än bioshock


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Tackar tackar.

Inaktiv

Wooo, klarat nu, fan vad äg spel!


signatur

a"C"RED -

Medlem

Jag behöver en cd-key till the suffering.


signatur

It was a foolish game i played.

Medlem
Skrivet av matte__86:

Funkar inte med vista? Det startar, men stängs av direkt igen.

Hade inga problem att starta det. Vista 64bit, Home Premium.
Krashade dock efter någon timmes spelande (har inte försökt återuppta det ännu).

Asså, mitt antivirusskydd säger att den här downloaden e dum...Jag använder NOD 32 för er som inte vet...och det är ganska omtalat som ett tryggt antivirus BTW...Bara så ni vet...Det stog att den vill åt området WIN32

Medlem
Skrivet av ShellmanDeluxe:

Asså, mitt antivirusskydd säger att den här downloaden e dum...Jag använder NOD 32 för er som inte vet...och det är ganska omtalat som ett tryggt antivirus BTW...Bara så ni vet...Det stog att den vill åt området WIN32

Det är fler som har problem med just NOD32, jag läste att NOD felaktigt rapporterar spelet som något slags virus som vill åt systemet under installation. Du kan bortse från varningen och fortsätta med andra ord.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Tur att man inte är lättskrämd och skiter knäck en gång i kvarten...

Medlem

Fan vad skoj spel . Tack för detta (y)


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Medlem

Sämsta spelet

Medlem

Hmmm!
Är det någon annan som har problem att ladda ner, jag får bara upp en tom vit ruta?

edit
Fumkar nu

Medlem

Bara en sak som stör mig, Det är så jävla mörkt vet inte om det är min skärm eller inställningar eller om det ska vara så. Ser inte dörrarna ibland.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Verkar riktigt schysst, trots sina 4 år på nacken.
Står man bara ut med de grovhuggna polygonerna så..

Dock gjorde jag misstaget att välja WINDOWED mode, eftersom spelet inte hade stöd för WS-upplösningar.
Och nu verkar det inte gå att få tillbaks alternativet där man kunde välja FULLSCREEN.

Hittade en GameConfig.ini med bl.a "DisplayMode=DM1024X768" under "[GRAPHICS]".
Men frågan är vad det ska stå för fullscreen.
Nån som kör i fullscreen och har lust att kolla vad det står?
Annars måste jag nog installera om spelet. Verkar onödigt för en sån grej

Har försökt chansa lite med "DisplayMode=FS1024X768", "FullScreen=1" och att helt ta bort GameConfig.ini, men inget har hjälpt.

Inaktiv
Skrivet av Aidslol:

Bara en sak som stör mig, Det är så jävla mörkt vet inte om det är min skärm eller inställningar eller om det ska vara så. Ser inte dörrarna ibland.

Man kan ställa in gamma lr vad det är på grafik inst väll?.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Det här spelet e jävligt bra och skit läskigt. Har inte kört det på länge. Synd bara att jag aldrig hann köpa tvåan till xbox

12
Skriv svar