Call of Duty 4 patchas till 1.7

Robot
Inaktiv
Call of Duty 4 patchas till 1.7

Vad onödigt :I .. kommer alla mina servrar att försvinna igen.. så nej!

Inaktiv
Skrivet av Heat:

Vad onödigt :I .. kommer alla mina servrar att försvinna igen.. så nej!

Tja om man gillar att folk kan dra igång vilka sp cheats i mp som dom vill så visst keep on trucking. Vi andra föredrar nog version 1.7. iofs så kan PB stoppa en hel del av dom med i 1.6 men tex den där godingen med radar igång hela tiden kommer pb inte åt.

Medlem

Efter att jag hade installerat patch 1.6 så började mitt spel hänga sig och jag var tvungen att starta om datorn hela tiden. Någon som kan ha en lösning på det här problemet? Har prövat installera om men det hjälper inte.

Medlem

När kommer den upphottade killcamen?

Medlem
Skrivet av Huddex.vU:
Skrivet av Heat:

Vad onödigt :I .. kommer alla mina servrar att försvinna igen.. så nej!

Tja om man gillar att folk kan dra igång vilka sp cheats i mp som dom vill så visst keep on trucking. Vi andra föredrar nog version 1.7. iofs så kan PB stoppa en hel del av dom med i 1.6 men tex den där godingen med radar igång hela tiden kommer pb inte åt.

Du menar att folk körde sp-kommandon och hade konstant radar i real-time i mp? Hah, då kanske man haft underlag till vissa svordomar ändå

Medlem
Skrivet av Heat:

Vad onödigt :I .. kommer alla mina servrar att försvinna igen.. så nej!

Jag installerade precis 1.7 och mina favoriter försvann inte, dock så har servrarna inte uppdaterat till senaste versionen än...

Inaktiv

Jag gav upp länge sedan tillbaka att fortsätta patcha spelet. En del buggar är ju dessutom roliga


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Fan va gött att dom patchar, tillskillnad från tidigare cod där det tog år och dar att dom ens erkände att det fanns problem, om äns det. Tack IW!

Medlem

Bara vänta på att alla servrar man kör på säger att man behöver 1.7 så kan man köra uppdateringen
Annars känns det väldigt dumt.

Medlem

Alltid bra dem förösker komma åt felen.Najss!!!

Medlem

Det går att unpatcha tillbaka till 1.6.

http://www.mariannedemooy.com/geeklog/html/article.php/1.7-pa...

OBS!

Tydligen försvinner dina public stats om du använder ovanstående, denna lösning är riktad mot klanspelare som patchat upp och men som behöver komma in på 1.6 servers.

Medlem

bra att IW visar intresse i att patcha bort fel i spelet - All heder, oavsett om dem lyckats hela vägen eller inte .. varje patch kostar pengar för dem, så jag ser detta som ett gott tecken ..


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Jag måste säga att det är bra att dom fortsätter att satsa på spelet=)


signatur

[size="14"]Posted By Writemaster[/size]

Medlem

Önskar bara de gjorde som battlefield och lagrade ens stats på en huvudserver, så de inte försvann efter varje ominstallation *grr*
Ganska tydligt tecken på hur lite de hoppades på spelet innan release imho

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Önskar bara de gjorde som battlefield och lagrade ens stats på en huvudserver, så de inte försvann efter varje ominstallation *grr*
Ganska tydligt tecken på hur lite de hoppades på spelet innan release imho

Du får väll spara mappen efter du avinstallerat spelet och sen installera det i den mappen igen.
Så du sparar alla "saves".

Medlem

@ForrestFox:
Fördelen med att dem har som dem har och inte som BF är att man snabbare kommer in på spelet då ens stats inte skall hämtas från flera ställen.
All heder åt BF, MEN det tar sådan jädrans tid att komma in på spelplanen. Där är CoD outstanding.

Medlem
Skrivet av penta:

Det går att unpatcha tillbaka till 1.6.

http://www.mariannedemooy.com/geeklog/html/article.php/1.7-pa...

OBS!

Tydligen försvinner dina public stats om du använder ovanstående, denna lösning är riktad mot klanspelare som patchat upp och men som behöver komma in på 1.6 servers.

Kan ju ha två installationer annars, en public och en clan version..
Kopiera mappen när du har 1.6 och sedan patcha original mappen till 1.7.

Gäller även för ominstallationer och liknande.. Gör en backup av hela mappen till en disk separat.. I fall den vanliga disken går åt helvete..

Inaktiv
Skrivet av jonas:

Bara vänta på att alla servrar man kör på säger att man behöver 1.7 så kan man köra uppdateringen
Annars känns det väldigt dumt.

Precis, någon som förstår.

Medlem

kommer xbox360 versionen oxå att patchas?

Medlem

måste bara kommentera att jag tycker det är ganska roligt att activision lyckats göra patcher till 1.7 redan.
cod2 scenen grät för ett år sen för att activision fullständigt vägrade fixa fetbuggar osv och IW:s forum blev överspammat av klagomål...

men nu passar det sig...

Inaktiv

Jag har feta Punkbuster problem efter den här patchen (jag tror det är patchen som orsakar det iaf). Jag blir kickad hela jävla tiden ur vilken server jag än spelar på. Så om nån har en lösning, hjälp mig tack.

Inaktiv
Skrivet av BlueSam:

Jag har feta Punkbuster problem efter den här patchen (jag tror det är patchen som orsakar det iaf). Jag blir kickad hela jävla tiden ur vilken server jag än spelar på. Så om nån har en lösning, hjälp mig tack.

Updaterat Punkbuster?

Medlem

Är det bara jag eller flyter spelet sämre nu?

Medlem

Den där radarn kunde dom gott ta bort helt och hållet. Det finns ju inte en chans att gömma sig nånstans. Vet inte hur många gånger jag svor när jag spelade sist


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

ska nog försöka skaffa det här spelet, har en så länge bara fått låna det av en polare o lirat klart SP

Medlem

Någon här som har gått över från 360 till PC? Jag funderar på att göra det. Vet dock inte om det är värt det. (:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:

Den där radarn kunde dom gott ta bort helt och hållet. Det finns ju inte en chans att gömma sig nånstans. Vet inte hur många gånger jag svor när jag spelade sist

UAV jammer?


signatur

Jäh!

Medlem

Ännu en patch, håppas det kommer mer! får aldrig nog...


signatur

-It takes a lot to laugh but a train to cry-

Medlem

väl behövligt

1
Skriv svar