Två filmer från Bad Company

Robot
Medlem
Två filmer från Bad Company

F*n va jag längtar efter demot / Spelet :up:;)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Den första trailern är ju typ 2 veckor gammal..

Medlem

Så najs speel det är Demot är verkligen kul!

Medlem
Skrivet av predator:

Den första trailern är ju typ 2 veckor gammal..

Den var ny för mig iaf


signatur

strippklubb dåligt, vapenaffär bra!

Medlem

haha, jag gillar haggard

Medlem

Sweetwater och och Haggard haha fan vad sköna dom är tillsammans. I Demot när de står och leker sten, sax, påse - hilarious!

I övrigt så är demot skitbra, hela spelet måste va grymt ^^

Synd att spelet är så satans dyrt bara, 550-800kr PLUS 500 för LIVE medlemskapet. :/

När kommer ni lotta ut exemplar av spelet till medlemmar tro?

Medlem

Nice. Men om spelarna kommer kunna ha sönder saken i omgivningen på multiplayer kommer jag aldrig köpa det.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Nice. Men om spelarna kommer kunna ha sönder saken i omgivningen på multiplayer kommer jag aldrig köpa det.

varför skulle det vara dåligt på något sett?

Medlem

Haha, media offline i Adobe Premiere på andra filmen. Är det ni på FZ som fick till det? EA och DICE kan väl inte ha gjort en sådan fet tabbe.

Medlem

Ser så fram emot demot till deta här spelet, hoppas det blir bra då blir det att köpa direkt och kriga på live.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Spelat demot nu, då en snäll vän på FZ delade med sin av en nyckel, jag kan då säga att det var inte alls så bra som jag trodde. Massvis saker som jag kan anmärka på som känns slarvigt gjort och hastigt sammansatt. Bandesignen är tråkig men grafiken är riktigt fin. Synd att de inte fått till någon bra känsla, dock är de cutscenes i demot riktigt underhållande. Synd att inte hela demot är det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Luktar deg, gör ett spel som håller istället för trailrar.

Medlem

Spelet har riktigt härlig känsla och den mörka humorn är riktigt go. Multiplayern känns riktigt fräsch tack vare förstörbar miljö. Detta kommer lätt vara det bästa spelet som kommer de närmaste månaderna.

Inaktiv

Hagard är sjuk men det är de jag gillar med honom hahaha.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Najs, Far Cry 2 och detta spel på ingång, vad är det mer för roliga (förhoppningsvis) spel på g till PS3?

Medlem
Skrivet av wild-one:

Najs, Far Cry 2 och detta spel på ingång, vad är det mer för roliga (förhoppningsvis) spel på g till PS3?

Fallout 3 och force unleashed

Lirar BFBC demon nu och det är galet kul, fastnade aldrig för COD4 eftersom jag inte diggar random spawns. BFBC är ett givet köp.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

Sjukt tyket av DICE att inte ge ut det till PC när de tidigare BF spel sålt bra.

...eller så skyller vi allt på EA

Medlem

gah kan det inte bli torsdag nu

Medlem

Har hört blandade åsikter om demot, men jag hoppas och tror att de kommer att lyckas med spelet. Det vore synd annars eftersom det är så efterlängtat.


signatur

.slanger

Medlem
Skrivet av FortranNewbie:
Skrivet av wild-one:

Najs, Far Cry 2 och detta spel på ingång, vad är det mer för roliga (förhoppningsvis) spel på g till PS3?

Fallout 3 och force unleashed

Lirar BFBC demon nu och det är galet kul, fastnade aldrig för COD4 eftersom jag inte diggar random spawns. BFBC är ett givet köp.

Koolers! Tack för tipsen!
8)

Medlem

Nu har jag spelat ett par timmar asså, det är så J***a kul! singleplayer delen var sådär eftersom man inte hinner uppleva så där jätte mkt. Multiplayern har jag dock spelat hur längesom helst, tur att jag redan beställt

Inaktiv

demot är riktigt skoj...fast då syftar ja mer på multiplayer delen...singleplayer var helt okej, men jag tror att den delen också blir bra...med tanke på att banan till cod4 demot var ju inte heller någon höjdare...så dom har säkert sparat de bästa till sist:)

1
Skriv svar