Ni vann World of Warcraft: Cataclysm

Medlem
Medlem

Med vinter och den nya tidsdödande expansionen på samma gång så lär det inte bli många elever imorgon... och jag kan tänka mig att några av lärarna kanske stannar hemma de också, för det påstår i alla fall rykten. Tur att man har lagt av med det här för länge sedan.

Medlem

Men klart man tycker det är kul för dom som vinner. Men man får väl ändå bli lessen för det ? Blir ändå inte alla det, som inte vinner då ?
Eller kanske alla är übergoa-positiva-nallebjörnar.

Medlem

Grattis till er vinnare, själv sitter jag fortfarande och bearbetar besvikelsen från att jag inte vann den där tusen-knappars musen så jag deltog inte i denna.


signatur

"Out of order? I show you out of order!" - Al Pacino, Scent of a woman.

Medlem

Tycker ni borde ha med alternativet att man köpt det online, vore kul att se hur många som är oki med att faktiskt inte få någon kartong.

Grattis till alla vinnare, var själv inte med då jag redan hade köpt spelet online

Medlem

Ala rätt me inte van man! aja grattis

Medlem

ey. Jag chansade på fråga 2 tror jag och fick rätt. Men vad för epedemi var det? :S

Medlem

Grattis, jag totalmissade de här med epidemin.

Medlem

ser inget "köpt via Battle.net".


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Inte denna gången heller. P:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

gratulera vinnarna och hoppas att det blir kul i denna kalla, mörka tid som vissa kallar vinter, där datorer och skärmar skapar värme och närhet:P

12
Skriv svar